Przyjaźń chrześcijańskiego księdza i muzułmańskiego duchownego w świątecznej reklamie Amazona (wideo)

Amazon rozpoczął bożonarodzeniową kampanię reklamową, której bohaterami są chrześcijański ksiądz i Imam, muzułmański duchowny. W spocie pokazano przyjaźń i łączące ich relacje.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Trwający 80 sekund spot reklamowy pokazuje spotkanie chrześcijańskiego księdza i muzułmańskiego duchownego. Ale nie jest to spotkanie przypadkowe, jednorazowe. Z relacji między nimi, sposobu w jaki ze sobą rozmawiają można wnioskować, że znają się długo i łączy ich przyjaźń - mimo odmiennych poglądów religijnych.

Twórcy reklamy pokazali, jak obaj duchowni wzajemnie troszczą się o siebie. Zarówno ksiądz, jak i Imam po wspólnym spotkaniu postanawiają zrobić dla drugiego coś, co ułatwi życie drugiemu.  Dzień po spotkaniu obaj wysyłają sobie taki sam prezent: ochraniacze na kolana, które dodają ulgi podczas klęczenia w trakcie modlitwy.

Amazon rozpoczął emisję spotu kilka dni temu, ale w przeciwieństwie do konkurentów nie nagłaśniał startu kampanii. Spot w internecie zyskał szybko rzeszę tysięcy fanów.

Przedstawiciele Amazona przyznali, że przy tej realizacji tej reklamy współpracowali z przedstawicielami obu wyznań w Wielkiej Brytanii. Mark Arena, rzecznik Kościoła powiedział, że międzywyznaniowe przesłanie tej reklamy odzwierciedla  długotrwałe i głębokie przyjaźnie pomiędzy osobami różnych wyznań w społeczeństwie w Wielkiej Brytanii.

W rolę księdza wcielił się praktykujący ksiądz z Londynu, zaś jako Imam wystąpił pobożny muzułmanin, dyrektor szkoły muzułmańskiej. Zdjęcia do reklamy kręcono w londyńskich świątyniach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej