SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Przyprawy Appetita zamiast Kamis promowane w „MasterChefie”

Marka przypraw Appetita (należy do Grupy Colian) będzie promowana jako sponsor i poprzez lokowanie produktu w kulinarnym talent show „Masterchef” w TVN. Działania te realizuje Mediabrands Studio, komórka branded content działająca w Universal McCann.

Uczestnicy kulinarnego talent show w TVN, którego jurorami są Magda Gessler, Michael Moran i Anna Starmach, do przyrządzania konkursowych potraw w tym sezonie używać będą przypraw i ziół marki Appetita.

W dwóch pierwszych edycjach tego programu swoje przyprawy lokowała marka Kamis (McCormick Polska). Zrezygnowała z tych działań zgodnie z przyjętą wcześniej strategią – planowała bowiem taką aktywność na zasadzie taktycznej, wykorzystując popularność takich formatów. Zakończyła korzystanie z product placement, gdyż uznała że założone cele stawiane obecności marki Kamis w takich programach zostały osiągnięte.

Przedstawiciele Coliana nie odpowiedzieli nam, w których innych produkcjach pojawi się Appetita ani czy lokowaniu produktu zostanie wsparte klasyczną kampanią reklamową.

Wiadomo jedynie, że marka jest obecna product placementowo również w nadawanym w TVN Style programie Anny Starmach „Pyszne 25”.

Dołącz do dyskusji: Przyprawy Appetita zamiast Kamis promowane w „MasterChefie”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl