Puls 2 pięciokrotnie zwiększył widownię, 32 mln zł z reklam

Kanał Puls 2 w ciągu roku istnienia zanotował niemal pięciokrotny wzrost oglądalności względem pierwszych dni swojego nadawania. Wpływy reklamowe w tym okresie wyniosły 32 mln zł. Hitem stacji jest program “Spotkanie z balladą”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Naziemny kanał Puls 2 nadaje od 19 lipca ub.r. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w pierwszym roku emisji jego średnia oglądalność wyniosła 37 tys. widzów, co przełożyło się na 0,61 proc. udziału w rynku w grupie 4+ i 0,58 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Łącznie przez ten okres kanał dotarł do ponad 17 mln widzów.

 

Oglądalność stacji rosła przez cały okres nadawania. W pierwszym tygodniu emisji, czyli od 19 do 25 lipca 2012 roku, średnio nowy kanał śledziło 12 tys. widzów, co przekładało się na 0,24 proc. udziału w grupie 4+ i 0,31 proc. w 16-49 (więcej na ten temat). Natomiast przez 18 pierwszych dni lipca tego roku średnia widownia minutowa Pulsu 2 wynosiła już 62 tys. osób, a udział stacji uplasował się odpowiednio na poziomie 1,20 proc. i 1,21 proc.

Puls 2 dostępny jest jedynie w ofercie naziemnej telewizji cyfrowej oraz w sieciach kablowych (nie oferują go na razie platformy satelitarne). W październiku 2012 roku jego udział wśród kanałów z DVB-T wynosił 1,6 proc., co dawało stacji 12. miejsce (poznaj szczegóły) Natomiast w czerwcu br. kanał zajmował w tym rankingu już 9. miejsce, a jego udział wynosił 3,59 proc. (więcej na ten temat).

Najwięcej widzów na antenie Pulsu 2 zgromadził dotychczas nadany 6 kwietnia br. odcinek widowiska estradowo-kabaretowego “Spotkanie z balladą”, który obejrzało 450 tys. osób. Drugie miejsce zajął francuski serial dokumentalny “Gwiazdy pod lupą” (360 tys. widzów).

Z danych cennikowych wynika, że wpływy reklamowe Pulsu 2 w pierwszym roku istnienia wyniosły 31,5 mln zł (dane bez rabatów).

W związku z urodzinami stacja na trzy dni zmieniła logo i rozpoczęła emisję specjalnego urodzinowego spotu (obejrzyj go i przeczytaj więcej).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style