„Puls Biznesu+” - rusza multimedialny dziennik na tablety

Od poniedziałku 9 lipca br. Bonnier Business Polska udostępniać będzie „Puls Biznesu+” - specjalną wersją dziennika „Puls Biznesu” na tablety. Nie będzie ona jednak odpowiednikiem papierowej gazety, ale oferować będzie także dodatkowe treści, w tym aktualne wiadomości.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- „Puls Biznesu+” będzie zawierał najciekawsze artykuły z papierowego wydania dziennika „Puls Biznesu" (...) wzbogacone o wybrane teksty lifestyle'owe z magazynu „Puls Biznesu Weekend" oraz wiadomości gospodarcze aktualizowane na bieżąco przez dziennikarzy „Pulsu Biznesu” i portalu pb.pl. Dzięki temu „PB+” będzie żył przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę - podkreśla Przemek Barankiewicz, redaktor naczelny portalu pb.pl, odpowiedzialny za wprowadzenie na rynek wydania tabletowego.

W „PB+ pojawią się interaktywne infografiki, tabele, animacje, filmy, galerie zdjęć oraz zmieniające się w czasie rzeczywistym wykresy z notowaniami walut, surowców i akcji spółek z warszawskiej giełdy oraz najważniejszych światowych parkietów. - Dzięki wielu nowatorskim rozwiązaniom czytelnicy będą mogli szybko dotrzeć do informacji o danej branży, firmie czy osobie, pisać do autorów tekstów, polecać artykuły znajomym - podkreśla Tomasz Młynarski, dyrektor artystyczny Bonnier Business Polska.

Aplikacja PB+, przygotowana we współpracy z OptizenLabs, oparta jest na najnowszej wersji narzędzia Adobe Digital Publishing Suite. Zastosowana technologia umożliwia wydawcy zmianę treści i wyglądu aplikacji w czasie rzeczywistym, a także daje możliwość dzielenia się treściami każdego wydania przez Facebooka, Twittera i pocztę elektroniczną.

W App Store wydawca oferuje zakup pojedynczych wydań tabletowego dziennika oraz roczną prenumeratę, a w Google Play – na razie tylko poszczególnych wydań, ale wkrótce również prenumeraty. Koszt jednego wydania „Pulsu Biznesu +” wynosi 1,59 euro (w App Store) i 6,99 zł (w sklepie Google Play). Można też zamówić 12-miesieczną prenumeratę dziennika. Jej koszt to 179,90 euro (ok. 765 zł) w App Store lub 650 zł w sklepie internetowym wydawcy. Jednocześnie wydawca przygotował dla czytelników promocję, dzięki której będą mogli czytać wydania „Pulsu Biznesu+” za darmo przez trzy miesiące. Nowe numery dziennika będą publikowane o godzinie 24.00.

Wprowadzenie aplikacji i debiut „Pulsu Biznesu+” wesprze kampania promocyjna, która obejmie media wydawcy, a także Radio ZET, Radio PiN, „Newsweek” i „Forbes”. Wydawnictwo liczy na kilkanaście tysięcy pobrań aplikacji w tym roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"