SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Rafał Księżyk oficjalnie naczelnym „Playboya”, a Piotr Skalski - „CKM”

Rafał Księżyk od stycznia 2013 roku zostanie oficjalnie redaktorem naczelnym „Playboya”, a Piotr Skalski - miesięcznika „CKM” (oba magazyny wydaje Marquard Media Polska).

Rafał Księżyk oficjalnie naczelnym „Playboya”, a Piotr Skalski - „CKM”

Księżyk we wrześniu br. został p.o. redaktorem naczelnym „Playboya” (więcej na ten temat), zastępując Andrzeja Brzuszkiewicza, który rozstał się z Marquardem (Brzuszkiewicz od sierpnia br. kierował tytułem po odejściu Marcina Mellera, dowiedz się więcej). Księżyk do września 2003 roku do maja br. był wicenaczelnym „Playboya”, a potem krótko jego redaktorem prowadzącym.

Z kolei Piotr Skalski p.o. naczelnym „CKM” został w sierpniu br., zastępując Piotra Gontowskiego, który awansował na stanowisko dyrektora wydawniczego obu miesięczników. Wcześniej Skalski był zastępcą redaktora naczelnego tego magazynu.

Piotr Gontowski informuje Wirtualnemedia.pl, że o mianowaniu Księżyka i Skalskiego na naczelnych zdecydowało ich wieloletnie doświadczenie zawodowe oraz to, iż sprawdzili się kierując ostatnio magazynami „Playboy” i „CKM”.

Z danych ZKDP wynika, że w sierpniu br. sprzedaż ogółem „Playboya” wyniosła 54 615 egz., a „CKM” - 52 415 egz. (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rafał Księżyk oficjalnie naczelnym „Playboya”, a Piotr Skalski - „CKM”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
big dick
antena krzyku to było coś...
0 0
odpowiedź
User
xabON
Zarówno na tym, jak i na zdjęciu w Playboyu naczelny wygląda, jakby swoja funkcję sprawował z niesmakiem;P
0 0
odpowiedź
User
bendyś
Chryste a teczowej koszulki nie miał?
0 0
odpowiedź
User
ciekawy
W Playboyu nawet asystentkę zwolnili, bo pewnie zarabiał więcej od dziennikarzy. Chyba już czas najwyższy, aby dziennikarze zaczęli do swoich publikowanych tekstów dopłacać. Sprzedaż od razu poszybuje do nieba!
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing