Ranking kanałów telewizyjnych w Polsce: Polsat liderem, TVN24 na czele stacji tematycznych (top 100)

Liderem oglądalności w rynku telewizyjnym w sierpniu br. był Polsat. Najwyżej sklasyfikowanym kanałem tematycznym był TVN24. Ranking najpopularniejszych stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w sierpniu 2016 roku pierwsze miejsce należało do Polsatu. Średni dobowy udział tego kanału względem sierpnia 2015 roku spadł o 0,56 proc. i wyniósł 10,61 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą pozycję zajęła TVP1, której udział w analizowanym okresie zwiększył się o 2,13 proc. do 10,53 proc.

Podium uzupełnia TVN. Jego wynik w porównaniu do sierpnia 2015 roku zmalał o 3,26 proc. do 9,51 proc.

Czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,89 proc. udziału; do góry o 24,16 proc.).

Czołową piątkę zestawienia zamyka TVN24 (po awansie z szóstej lokaty), którego udział wyniósł 3,87 proc., po wzroście o 5,74 proc. Jednocześnie jest to najwyżej sklasyfikowany kanał informacyjny w rankingu.

11. miejsce zajęła stacja TVP Seriale - lider oglądalności kanałów filmowych. Jej udział zwiększył się o 4,82 proc. do 1,74 proc.

Na czele stacji dziecięcych znalazło się TVP ABC (do góry o 56,06 proc. do 1,03 proc.), sportowych - TVP Sport (+ 47,69 proc. do 0,96 proc.), dokumentalnych - Fokus TV (+ 22,67 proc. do 0,92 proc.), muzycznych - Polo TV (- 15,31 proc. do 0,83 proc.), a lifestylowych - TVN Style (0,73 proc.; bez zmian).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polsat-liderem-w-sierpniu-duzy-wzrost-ogladalnosci-tvp2-seriale-tvp-i-io-hitami-miesiaca ##

 

W grupie komercyjnej 16-49 na pozycji lidera też znalazł się Polsat, którego udział wyniósł tutaj 12,44 proc., po wzroście o 1,72 proc. Drugie miejsce należało do TVN. Jego wynik w sierpniu br. zmniejszył się o 1,50 proc. do 11,14 proc.Z czwartego na trzecie miejsce awansowała Dwójka (7,92 proc udziału; do góry o 21,47 proc.), a na czwartą lokatę spadła Jedynka (7,67 proc., + 7,42 proc.).

Liderem oglądalności wśród stacji informacyjnych również i tutaj był kanał TVN24 (w dół o 19,39 proc. do 2,12 proc.). Pierwsze miejsce wśród kanałów filmowych zajęły TVP Seriale (- 1,05 proc. do 1,88 proc.), muzycznych - Polo TV (- 9,40 proc. do 1,35 proc.), dokumentalnych - Fokus TV (+ 18,48 proc. do 1,09 proc.), lifestylowych - TVN Style (+ 3,09 proc. do 1 proc.), dziecięcych - TVP ABC (+ 73,08 proc. do 0,90 proc.), a sportowych - Polsat Sport (+ 105,26 proc. do 0,78 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska