SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rebranding Mood Media pod hasłem „MOOD: By Design”

Mood Media rozpoczęła globalny rebranding. Celem działań jest poinformowanie o pozycji lidera w branży marketingu sensorycznego oraz skuteczna integracja spółek portfelowych należących do grupy- DMX i Muzak.

Sloganem odzwierciedlającym nową filozofię oraz misję grupy stał się „MOOD: By Design”.

- Bardzo się cieszymy z tego posunięcia. Prędzej czy później to musiało nastąpić. Dzięki wspólnej i globalnej marce, będziemy jeszcze lepiej rozpoznawani na rynkach całego świata. Wszystkie nasze usługi będą teraz kojarzone z jednym brandem, skupiającym w sobie całe spektrum narzędzi, które oferujemy. Wierzymy, że przełoży się to na sprzedaż naszych usług - mówi Aleksandra Potrykus, country manager w MOOD Poland.

MOOD oferuje rozwiązania z zakresu marketingu sensorycznego - muzyka, digital signage i zapachy. Dodatkowo zajmuje się produkcją dźwiękowych wiadomości reklamowych, aplikacji mobilnych usług lokalizacyjnych oraz projektowaniem systemów audio-wizualnych.

Do globalnych klientów MOOD należą takie marki jak Gucci, H&M, Starwood Hotels, Accor Hotels, Crate and Barrel czy Tommy Hilfiger.

Dołącz do dyskusji: Rebranding Mood Media pod hasłem „MOOD: By Design”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl