Rebranding Mood Media pod hasłem „MOOD: By Design”

Mood Media rozpoczęła globalny rebranding. Celem działań jest poinformowanie o pozycji lidera w branży marketingu sensorycznego oraz skuteczna integracja spółek portfelowych należących do grupy- DMX i Muzak.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Sloganem odzwierciedlającym nową filozofię oraz misję grupy stał się „MOOD: By Design”.

- Bardzo się cieszymy z tego posunięcia. Prędzej czy później to musiało nastąpić. Dzięki wspólnej i globalnej marce, będziemy jeszcze lepiej rozpoznawani na rynkach całego świata. Wszystkie nasze usługi będą teraz kojarzone z jednym brandem, skupiającym w sobie całe spektrum narzędzi, które oferujemy. Wierzymy, że przełoży się to na sprzedaż naszych usług - mówi Aleksandra Potrykus, country manager w MOOD Poland.

MOOD oferuje rozwiązania z zakresu marketingu sensorycznego - muzyka, digital signage i zapachy. Dodatkowo zajmuje się produkcją dźwiękowych wiadomości reklamowych, aplikacji mobilnych usług lokalizacyjnych oraz projektowaniem systemów audio-wizualnych.

Do globalnych klientów MOOD należą takie marki jak Gucci, H&M, Starwood Hotels, Accor Hotels, Crate and Barrel czy Tommy Hilfiger.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?