Redbad Klijnstra i Emilia Komarnicka poprowadzą program „Na dywanie” w TVP Kultura

W niedzielę 24 marca br. na antenie TVP Kultura zadebiutuje magazyn reporterski „Na dywanie”. Program poprowadzą aktorzy Emilia Komarnicka i Redbad Klijnstra, który kieruje pracami nad projektem - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.

Łukasz Brzezicki
Łukasz Brzezicki
Udostępnij artykuł:
Redbad Klijnstra i Emilia Komarnicka poprowadzą program „Na dywanie” w TVP Kultura
Mateusz Matyszkowicz, fot. tvp

O tym, że TVP Kultura pracuje nad formułą „Na dywanie” informowaliśmy na początku marca. W każdym odcinku „Na dywanie” prezentowane będą reportaże o obywatelskiej aktywności w kulturze w mniejszych miejscowościach, które odwiedzą z kamerą aktorzy Redbad Klijnstra i Emilia Komarnicka.

Oprócz prezentacji twórców kultury magazyn ma mieć również charakter interwencyjny. Widzowie obejrzą interwencje Klijnstry i Komarnickiej np. w niszczejących ośrodkach kultury, twórcy „Na dywanie” pomogą również aktorom pozostającym w trudnej sytuacji życiowej.

- Przychodząc to TVP Kultura złożyłem obietnicę, że kanał otworzy się na Polskę i postaramy się być z kamerą tam, gdzie powstaje kultura. Magazyn „Na dywanie” jest realizacją tej obietnicy  - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Mateusz Matyszkowicz, dyrektor anteny. - Od początku było jasne, że będzie powstawał w terenie, a nie w studiu. Chcielibyśmy, żeby miał charakter motywujący, pokazywał dobre wzorce i wzmacniał pozycję prezentowanych bohaterów - dodaje.

Premierę „Na dywanie” zaplanowano na niedziele 24 kwietnia o godz. 15.00. Zdjęcia do pierwszego odcinka ruszą na początku przyszłego miesiąca, każdy odcinek potrwa około 20 minut.

Redbad Klijnstra jest aktorem i reżyserem na stałe związanym z warszawskimi teatrami, kieruje również Festiwalem Gorzkie Żale. Od maja 2013 roku prowadził w TV Republika magazyn „Republika kultury”, gdzie rozmawiał z gośćmi na tematy związane z kulturą. Emilia Komarnicka to aktorka serialowa (m.in. „Na dobre i na złe”, „Ranczo”) i filmowa, występuje również w teatrach.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w styczniu br. udział TVP Kultura w rynku telewizyjnym wyniósł 0,5 proc.

Łukasz Brzezicki
Autor artykułu:
Łukasz Brzezicki
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online