Robert Lewandowski, Suchar Codzienny i Joanna Kuchta najpopularniejsi na polskim Instagramie (TOP 50)

We wrześniu i październiku liderem popularności polskiego Instagrama pozostawał Robert Lewandowski z ponad 7,2 mln obserwujących. Wśród blogerów na czele znalazł się Suchar Codzienny, a najpopularniejszą marką na Instagramie jest "Top Model Polska" - wynika z danych opublikowanych przez firmę NapoleonCat.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

W okresie od połowy września do połowy października br. profil Roberta Lewandowskiego był, podobnie jak w okresie letnim najbardziej popularny na Instagramie - w sumie zgromadził ponad 7,2 mln obserwujących.

Dystans pomiędzy liderem zestawienia a pozostałymi kontami z pierwszej dziesiątki jest znaczący. Znajdujący się na drugim i trzecim miejscu Suchar Codzienny oraz Joanna Kuchta mają po nieco ponad 1 mln obserwujących każdy, a pozostałe profile po kilkaset tys. followersów.

grafika

Suchar Codzienny, Anna Lewandowska i Julia K. znaleźli się na szczycie rankingu grupującego najbardziej popularnych na Instagramie polskich blogerów i vlogerów. Największy wzrost liczby obserwujących (o 4,4 proc.) zanotował znajdujący się na 6. miejscu profil Red Lipstick Monster, o 3,1 proc. więcej followersów pojawiło się na kontach Jana Dąbrowskiego (8. miejsce) oraz Zuzanny (10. pozycja w zestawieniu).

W porównaniu z poprzednim rankingiem nastąpiły zmiany w pierwszej trójce, z której zniknął profil Abstrachuje TV (spadając na 4. pozycję), a pojawiła Anna Lewandowska (zajmując 2. pozycję i przeskakując o 2 oczka w górę).

grafika

Wśród najpopularniejszych osób na Instagramie prym wiodą sportowcy oraz osoby promujące aktywność fizyczną: Robert Lewandowski, Wojciech Szczęsny, Joanna Jędrzejczyk, Ewa Chodakowska i Anna Lewandowska.

Bardzo popularni są również przedstawiciele szeroko pojętego showbiznesu, osoby związane z modą i urodą. Według NapoleonCat warte wspomnienia jest konto Joanny Kuchty, nastolatka wyprzedza bowiem Joannę Krupę oraz Anję Rubik mając na swoim profilu już ponad 1 mln followersów.

grafika

Słabiej od celebrytów i osobowości na Instagramie radzą sobie marki. W poprzednim zestawieniu w czołówce najpopularniejszych znajdowały się głównie brandy odzieżowe i obuwnicze. Niektóre z nich, np. Local Heroes, DeeZee Shoes, czy New Balance Poland nadal utrzymują się w Top 10, jednakże większą popularność (w porównaniu do poprzedniego rankingu) zyskały marki z branży mediów.

Najwięcej zainteresowanych zgromadził profil Top Model Polska, tylko nieznacznie wyprzedzając Eskę TV. W tej kategorii na Instagramie dominuje TVN. W Top 10 aż 3 profile należą do tej stacji: Top Model Polska, szkola.tvn.pl oraz oficjalne konto główne TVN.pl.

grafika
grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy