- Decyzja o przedłużeniu kontraktu z Robertem Lewandowskim była naturalna i podjęliśmy ją wiosną tego roku - informują przedstawiciele Procter & Gamble Polska. - Robert jest jednym z najlepszych piłkarzy na świecie, a przy tym typem sportowca, który zawsze wybiera to co najlepsze. Jest precyzyjny i ciężko pracuje, aby osiągnąć sukces. Lewandowski doskonale uosabia najważniejsze wartości marki, dlatego po raz kolejny został ambasadorem Gillette - dodają.
Lewandowski został ambasadorem marketingowym Gillette jesienią 2011 roku, w dotychczasowych kampaniach również reklamował maszynki Fusion ProGlide, poprzednio w wakacje ub.r.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/robert-lewandowski-jest-teraz-w-tak-wielu-reklamach-ze-marki-na-tym-nie-zyskaja-opinie ##
Nowa kampania z udziałem Roberta Lewandowskiego zacznie się jeszcze w czerwcu. W ramach akcji na opakowaniach produktów Gillette takich jak: Mach 3 Turbo, Proglide Flexball, Blue 3 znajdą się specjalne grafiki związane z piłką nożną.












