Średnia oglądalność 10. edycji serialu „Rodzika.pl” (odcinków pokazanych w okresie od 3 marca do 2 czerwca br.) wyniosła 1,22 mln widzów, co przełożyło się na 8,94 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 11,70 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,85 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Serial oglądać można było w piątki o godz. 21.45.
Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 19 maja br., który zainteresował 1,40 mln osób.

W porównaniu do wiosny ub.r. widownia serialu niemal się nie zmieniła. Ósmą edycję „Rodzinki.pl” śledziło średnio 1,26 mln osób przy udziałach na poziomie 9 proc. w 4+ oraz 11,70 proc. w 16-49.
Dwójka w czasie emisji serialu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. W tym paśmie liderem był Polsat, nadający wówczas talent-show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” i filmy fabularne, co dało mu 15,34 proc. udziału. Drugi był TVN (filmy; 9,92 proc.), a czwarta - TVP1 (również pasmo filmowe; 6,87 proc.).
Z kolei w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 lat Dwójka zajęła odpowiednio drugie i trzecie miejsce.

Wpływy reklamowe z 13 odcinków „Rodzinki.pl 8” wyniosły 6,39 mln zł. Dla porównania ósma seria zarobiła z reklam 5,65 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).











