„Rolnik szuka żony” pokonał „Małych gigantów”, liderem „M jak miłość” (TOP 20 tygodnia)

Pilotowy odcinek drugiej serii programu „Rolnik szuka żony” w TVP1 miał najwięcej widzów spośród rozrywkowych produkcji telewizyjnych w zeszłym tygodniu, pokonując „Małych gigantów” w TVN o prawie 1,5 mln oglądających. Ogólnym liderem oglądalności pozostał serial TVP2 „M jak miłość”.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
„Rolnik szuka żony” pokonał „Małych gigantów”, liderem „M jak miłość” (TOP 20 tygodnia)

Serial „M jak miłość” zgromadził najwięcej widzów w polskiej telewizji w okresie od 30 marca do 5 kwietnia br. Jego wtorkowy odcinek obejrzało w TVP2 średnio 6,47 mln osób przy udziale na poziomie 39,42 proc. - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugiej pozycji znalazł się inny serial TVP2 - „Na dobre i na złe”. W środę śledziło go 5,33 mln widzów, co zapewniło stacji 32,67 proc. udziału w rynku. Na podium znalazł się jeszcze serial TVP1 „Ranczo” z widownią na poziomie 4,92 mln osób i 30,89 proc. udziału.

Najpopularniejszym programem rozrywkowym zeszłego tygodnia był tym razem pokazany w TVP1 w Wielkanoc pilotowy odcinek drugiej edycji reality-show „Rolnik szuka żony”. Zgromadził on przed telewizorami 4,32 mln widzów, a udział stacji w czasie jego emisji wyniósł 28,08 proc. 

W zestawieniu top 20 tygodnia znalazły się jeszcze dwa programy rozrywkowe: nadawana w TVP1 „Jaka to melodia?” z 2,85 mln widzów i „Mali giganci” TVN, którzy mieli tym razem tylko 2,82 mln oglądających. Zajęły one odpowiednio 15. i 16. miejsce.

W grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość” z 2,15 mln widzów i 33,68 proc. udziału w rynku. Już na drugim miejscu znalazł się pilot programu „Rolnik szuka żony”, który miał w tej grupie 1,64 mln oglądających i 24,13 proc. udziału. Trzeci był serial „Na dobre i na złe” (1,6 mln widzów).

Drugie miejsce wśród programów rozrywkowych zajęły w tej grupie „Kuchenne rewolucje” TVN, plasując się na 8. miejscu całego zestawienia. Oglądalność czwartkowego programu Magdy Gessler wyniosła 1,25 mln osób przy udziale na poziomie 19,94 proc. 

„Mali giganci” znaleźli się trzy oczka niżej z 1,17 mln widzów i 19,34 proc. udziału w rynku. Kolejne miejsce w kategorii rozrywki należały do „You Can Dance. Po prostu tańcz!” (TVN; 1,1 mln widzów) i „Twoja twarz brzmi znajomo” (Polsat; prawie 1,1 mln oglądających).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online