Rusza trzecia edycja akcji „Róż się do lekarza”

Agencja Isobar i dentsu X (dentsu Polska) wystartowały z trzecią odsłoną akcji „Róż się do lekarza” realizowaną dla firmy Galderma.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Rusza trzecia edycja akcji „Róż się do lekarza”

„Róż się do lekarza” to pierwsza ogólnopolska kampania edukacyjno-informacyjna na temat trądziku różowatego. Jej głównym celem jest budowanie świadomości społecznej nt. choroby i nakłonienie potencjalnych pacjentów do wizyty u lekarza.

Obecnie realizowana jest już trzecia edycja kampanii, która ma za zadanie zbudować świadomość trądziku różowatego jako choroby, a nie defektu kosmetycznego. Obecna odsłona akcji przypadła na kwiecień – miesiąc świadomości trądziku różowatego.

Działania skupiają się na mocnym rozwoju kanałów społecznościowych Róż się do lekarza – Facebooka i Instagrama. Główny nacisk jest kładziony jednak na influencer marketing. Agencja postawiła na współprace z Magdaleną Kaczanowicz (racjapielegnacja), Kasią Malczyk (myskinstoryy) i Karoliną Gołębiewską (stylizacje), których zadaniem było zachęcanie swoich fanów do odwiedzenia landing page’a kampanii rozsiedolekarza.pl oraz strony globalnej rosaceaspace.com.

W kampanię zaangażowani eksperci

Wsparciem dla kampanii jest udział ekspertów w dziedzinie dermatologii: profesor Wioletty Barańskiej-Rybak - Klinika Dermatologii, Wenerologii i Alergologii GUMed, wykładowcy o zasięgu krajowym i międzynarodowym, należącej do licznych Advisory Board do spraw trądziku i trądziku różowatego  oraz  Ivany Stanković - lekarza medycyny, specjalistki dermatolog-wenerolog z kliniki Dermea, które czuwają nad merytoryką treści.

Oprócz materiałów contentowych, influencer marketingu i social mediów, Isobar i dentsu X (dentsu Polska) postawiło na działania mediowe w obrębie inventory sieci Spicy Mobile (m.in. poprzez aplikacje OLX, Onet News, Spotify czy Jak Dojadę).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"