RTL przejmuje youtube’owy kanał modowy StyleHaul za 107 mln dol.

RTL Group kupiła za 107 mln dol. większościowe udziały w platformie StyleHaul działającej w serwisie YouTube. Niemiecki nadawca chce przyciągnąć do siebie młodych widzów korzystających z wideo w internecie.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Przejęcie kanału StyleHaul jest częścią nowej strategii RTL Group polegającej na większym zaangażowaniu nadawcy w cyfrowe kanały dystrybucji treści. StyleHaul jest funkcjonującą w serwisie YouTube platformą zajmującą się modą, udostępnia programy poświęcone tej branży i wywiady z projektantami.

- Oczekujemy, że StyleHaul wygeneruje przychody na poziomie kilkuset mln dol. w ciągu najbliższych 3-4 lat - powiedział agencji Reuters Guillaume de Posch, dyrektor wykonawczy RTL Group. - Naszym celem jest podwojenie za 4 lata przychodów całej naszej firmy związanych z treściami cyfrowymi - dodał. Posch zaznaczył, że w ub. r. przychody RTL Group w internecie wyniosły 295 mln dol.

Dotychczas RTL Group miała 22,3 proc. udziałów w StyleHaul. Kupno kolejnych 71,3 proc.  udziałów kosztowało 107 mln dolarów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"