Rusza oferta pre-paid “nc+ telewizja na kartę”. Ponad 50 stacji za 19,90 zł miesięcznie

Platforma nc+ od 1 października wprowadzi nową ofertę telewizyjną pre-paid “nc+ telewizja na kartę”. Pozwoli ona na oglądanie ponad 50 kanałów w cenie od 19,90 zł miesięcznie bez podpisywania umowy.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Rusza oferta pre-paid “nc+ telewizja na kartę”. Ponad 50 stacji za 19,90 zł miesięcznie

Oferta składa się z pakietu “Bez opłat” (w którego skład wchodzą 22 kanały, niemal wszystkie z naziemnej telewizji cyfrowej, w tym pięć stacji w jakości HD) oraz pakietu “Domowego HD+” (z 30 kanałami, w tym stacjami tematycznymi nc+, TVN, Disneya czy Eurosportu oraz kanałami FTA, łącznie 14 kanałami HD). Korzystanie z oferty w najtańszej opcji to koszt od 19,90 zł miesięcznie (taka jest cena przy jednorazowym doładowaniu na trzy miesiące). Natomiast przy doładowaniu na miesiąc opłata miesięczna wynosi 24,90 zł.

Z kolei pakiet Bez opłat dostępny za darmo przez miesiąc od zakończenia wnoszenia opłat za usługę. W ramach oferty użytkownik może nabyć dekoder HD ITI 5800SX z dyskiem twardym.

W pierwszym miesiącu korzystania z oferty użytkownicy otrzymają darmowy dostęp do 130 kanałów z pakietów nc+, a także do pakietu zawierającego kanały z rodziny Canal+. Po tym okresie mogą wybrać czy pozostać w ofercie pre-paid „nc+ telewizja na kartę” czy przejść do dedykowanej oferty abonamentowej.

grafika

Dla użytkowników „nc+ telewizji na kartę”, którzy oczekują dostępu do większej liczby kanałów, platforma stworzyła ofertę „nc+ z umową”. Podstawowy pakiet zawiera 84 kanały, w tym 27 w jakości HD. Przy umowie podpisywanej na rok, użytkownik płaci 29,90 zł miesięcznie. Istnieje też możliwość rozbudowania oferty o kolejne kanały, a także opcje dodatkowe ze stacjami z rodziny Canal+ i HBO.

Zestawy „nc+ telewizja na kartę” pojawią się w sprzedaży na początku października w sieci dystrybucji nc+, w specjalistycznych sklepach satelitarnych, w sieciach sklepów RTV/AGD oraz na stronie ncplus.pl. Oferta będzie promowana głównie w punktach sprzedaży.

Platforma nc+ zachęca do migrowania użytkowników starych ofert pre-paid jak Smart HD+ czy Telewizja na kartę HD do wprowadzanej właśnie “nc+ telewizji na kartę”. Nie ma jednak takiego przymusu.

grafika

Na koniec czerwca br. platforma nc+ miała 2,2 mln abonentów oferty post-paid (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce