WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Serce i Rozum wyśmiewają „francuskiego” Kota Netii w viralu Orange (wideo)

Serce i Rozum z Renią reklamują świąteczną ofertę FunPacku w Orange (wideo)

2012-11-20 A A A KOMENTARZE: 6 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Rozpoczęła się bożonarodzeniowa promocja FunPacku w Orange. Akcję wspiera kampania reklamowa z udziałem Serca i Rozumu przygotowana przez firmy Publicis, Film Produkcja, Platige Image i MEC.

W ramach bożonarodzeniowej promocji FunPacku każdy, kto podpisze lub przedłuży na 24 miesiące umowę dotyczącą tej usługi, otrzyma 32-calowy telewizor Samsung Full HD 3D za złotówkę i dekoder z nagrywarką za darmo. W reklamach tej oferty Serce i Rozum występują wspólnie z reniferzycą Renią. Utrzymana w świątecznej stylistyce kampania podkreśla, że w FunPacku telewizor i dekoder są obecnie tanie jak barszcz.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały z oferty TVP, TVN, Polsatu i Atmediów), kina (Multikino i kina z oferty New Age Media), radio (Radio ZET, Trójka, stacje z pakietów RMF na Maxxxa i Drapacz Chmur+) oraz prasę („Metro”, „Gazeta Wyborcza”, „Polityka”, „Forum”, „Newsweek”, „Tele Tydzień”, „Przyjaciółka”, „Pani Domu”, „Flesz”, „Party”, „Show”, „Tina”, „Wysokie Obcasy”, „Auto Świat”). Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, produkcją spotu zajęła się Film Produkcja, a postprodukcją - Platige Imagea, natomiast za planowanie i zakup odpowiada dom mediowy MEC.

Autor: tw

Wiecej informacji: Serce i Rozum, Renia, FunPack

Fotoreportaże

  reklama

Program TV

Zobacz więcej

NAJPOPULARNIEJSZE INFORMACJE

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej

Tylko u nas

Zobacz więcej

Blogi (472)

Dołącz do nas - załóż swojego bloga