Serial „Na Wspólnej” stracił 200 000 widzów

Serial „Na Wspólnej” w pierwszych dwóch tygodniach września gromadził średnio o 200 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie ub.r. TVN w paśmie jego emisji przegrywa tylko z TVP2, która wtedy pokazuje „Barwy szczęścia”, pokonując TVP1 i Polsat.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Średnia widownia ośmiu pierwszych odcinków nowego sezonu serialu „Na Wspólnej” wyniosła 2,76 mln osób, co przełożyło się na 18,70 proc. udziału w grupie wszystkich widzów oraz 19,27 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualenemedia.pl. Serial jest nadawany na antenie TVN od poniedziałku do czwartku o godz. 20.05.

Widownia obecnych epizodów „Na Wspólnej” w porównaniu do odcinków pokazywanych w analogicznym okresie ub.r. spadła o 200 tys. osób. Wtedy bowiem soap TVN oglądało 2,96 mln widzów przy udziale na poziomie odpowiednio 19,95 proc. i 19,54 proc.

TVN w czasie emisji „Na Wspólnej” zajmuje drugie miejsce w rynku. Zdecydowanym liderem w tym paśmie jest TVP2, która emituje wtedy „Barwy szczęścia” (24,24 proc. udziału). Z kolei trzecie miejsce zajmuje TVP1 („Prognoza pogody”, „Teatr TV”, „Ojciec Mateusz” oraz filmy fabularne; 15,30 proc. udziału), a czwarte - Polsat (filmy fabularne z cyklu „Megahit”, „Świat według Kiepskich” i „CSI: Kryminalne zagadki Miami”; 12,52 proc. udziału). Natomiast w grupie komercyjnej kolejność stacji jest taka sama, ale przewaga Dwójki nad TVN jest mniejsza.

grafika

Aktorzy z serialu "Na Wspólnej" podczas konferencji TVN (fot. TVN/ Cezary Piwowarski)

W grupie komercyjnej kolejność stacji jest taka sama, z tym że strata TVN do liderującej Dwójki jest już zdecydowanie mniejsza.

Oglądalność „Na wspólnej” odcinek po odcinku

 Widownia konkurencji w czasie emisji serialu

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny