SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Za marzenia 2” w jesiennej ramówce TVP2. „Projekt, w który włożyliśmy serce”

Telewizja Polska podjęła decyzję o emisji drugiego sezonu serialu „Za marzenia” w jesiennej ramówce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Finalizujemy pracę nad scenariuszami. Ze zdjęciami ruszamy pod koniec czerwca - mówi nam Jarosław Ciesielski, producent realizujący serial.

Od lewej: Maja Bohosiewicz, Piotr Nerlewski i Anna Karczmarczyk; fot. Karolina Grabowska - FormaProduction Article

Obyczajowo-komediowa produkcja „Za marzenia” została luźno oparta na debiutanckiej książce Karoliny Frankowskiej „Zaczaruj mnie”. 13-odcinkowy cykl przedstawia losy trójki przyjaciół, którzy przechodzą ze studenckiego życia w dorosłość.

Główne role w serialu grają: Maja Bohosiewicz, Anna Karczmarczyk i Piotr Nerlewski, a obok nich wystąpią m.in.: Katarzyna Figura, Radosław Krzyżowski, Izabela Kuna, Marcin Perchuć, Kamil Kula, Paulina Chruściel, Dominika Gwit, Maciej Radel, Malwina Turek, Mikołaj Cieślak, Piotr Ligieza, Jakub Mazurek, Marcin Bosak i Krzysztof Czeczot.

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że Telewizja Polska jest zadowolona z wyników oglądalności „Za marzenia” i zdecydowała o kontynuacji produkcji w jesiennej ramówce 2018 roku. - Najprawdopodobniej po wakacjach na antenie TVP2 zobaczymy drugi sezon „Za marzenia”. Właśnie finalizujemy pracę nad scenariuszami. Ze zdjęciami ruszamy pod koniec czerwca, w pierwszy dzień lata - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Ciesielski, producent realizujący serial.

Fabuła nowych odcinków ponownie skupi się na losach trójki głównych bohaterów, którzy wkraczają w dorosłe życie. - Będą również aktorskie niespodzianki - m.in rozwiniemy watek Pauliny Chruściel oraz Anielaka czyli Mikołaja Cieślaka, a także dojdą postacie które zamieszają w watek naszej głównej trojki - dodaje Ciesielski.

Pierwszy sezon „Za marzenia” na antenie TVP2 oglądać można w poniedziałki o godz. 21.50, począwszy od 26 lutego br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków serialu wyniosła 2,29 mln osób, co przełożyło się na 17,31 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,66 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,59 proc. w grupie 16-59. - Serial pojawił się na antenie Dwójki ponad 8 tygodni temu i od samego początku cieszył się wielką popularnością. Jesteśmy w ciągłym kontakcie z naszymi fanami na Facebooku i Instagramie. W ostatnich dniach braliśmy również udział w SerialCon-ie, gdzie na naszym panelu i rozmów kuluarowych usłyszeliśmy wiele dobrych słów i pozytywnych opinii na temat serialu - informuje producent realizujący „Za marzenia”.

Drugi sezon produkcji, podobnie jak pierwszy, będzie liczył 13 trwających po 45 minut odcinków. - To produkcja, przy której nie idziemy na kompromis. Pokazujemy na ekranie kawałek życia, które sami znamy: przyjaźń, imprezy, miłość, marzenia... Wiedzieliśmy, że „Za marzenia” to musi być „silne uderzenie”. Projekt, w który włożyliśmy serce. Przez wiele lat pracy w branży filmowej, cały czas chcieliśmy zrobić coś własnego. Serial, który sami chcielibyśmy oglądać. Pełen energii, barw, może trochę szalony - i na pewno dobry na poprawę humoru. I właśnie takie są „Za marzenia”. A do tego zgromadziliśmy na planie naprawdę wyjątkową ekipę - komentuje nam Jarosław Ciesielski.

„Za marzenia” to pierwszy tytuł realizowany przez FormaProduction - i efekt bliskiej współpracy firmy ze scenarzystką Karoliną Frankowską (autorką takich produkcji jak m.in. „Prawo Agaty”, „Strażacy” i „Nowa”).

Serial bez zmian reżyserować będzie Olga Chajdas. Jego producentami realizującymi są Marta Jarzębska-Ciesielska, Jarosław Ciesielski, a od strony TVP za projekt odpowiada Magdalena Nowacka. Autorem zdjęć będzie Mateusz Wichłacz.

Książka „Zaczaruj mnie” została wydana w 2014 roku przez Wydawnictwo Literackie. W jej promocję zaangażowani byli Anna Karczmarczyk, Maciej Radel i Malwina Turek (m.in. wystąpili oni w spocie promującym powieść, a także ich wizerunek wykorzystano na okładce książki), którzy również grają w telewizyjnej ekranizacji, z tym że Radel i Turek wcielają się w inne role.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Za marzenia 2” w jesiennej ramówce TVP2. „Projekt, w który włożyliśmy serce”

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nina
Naprawdę dobry serial. Duża przyjemność w oglądaniu.
16 21
odpowiedź
User
Ewa
Haha przecież ten serial już nikt nie ogląda. Gdzie informacja o fatalnej oglądalności ostatnich odcinków?
25 9
odpowiedź
User
Xy
Jak taki gniot kontynuują to znaczy, że rzeczywiście nie mają co emitować...
21 7
odpowiedź
User
Marek
Widać, że TVP obniżyło wyraźnie wymagania co do oglądalności. Ten serial mocno stracił widzów w stosunku do trzech pierwszych odcinków.
20 4
odpowiedź
User
Widz
Serial słabiutki, bez sensu...
18 6
odpowiedź
User
seba
Serial nie taki zły w stosunku do pory emisji
3 16
odpowiedź
User
Sala
Świetny serial! Jedyną irytującą rzeczą poza porą emisji jest P. Nerlewski wcielający sie w rolę Sokoła. Jest dobrym aktorem, ale w tej roli troszkę irytuje.M jak miłość tam był świetny.
6 17
odpowiedź
User
MKul
Serial nie taki zły w stosunku do pory emisji
Jak mówił Edward Miszczak nawet gdyby kot machał ogonem to po M jak miłość byłby oglądany. Wypowiedz ta odnosiła się do programu red. T. Lisa. A program red Lisa miał znacząco lepsze wyniki. A tak na poważnie, przed samym serialem Za marzenie nie nadawane są reklamy by podnieść oglądalność serialu, przez co skarb państwa - czyli my wszyscy- tracimy wpływy. Spadek oglądalności z minuty na minutę jest imponujący, można stwierdzić rekordowy. Ciekawe co za tym stoi....
16 2
odpowiedź
User
MM
Artykuł dziwny np. podaje oglądalność pierwszych trzech odcinków a nie wspomina o katastofie oglądalności z odcinka na odcinek. Np. średnia oglądalność ostatnich trzech odcinków ledwo przekracza milion.
19 2
odpowiedź
User
Marian
Super
2 9
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing