Serwis Polskatimes.pl w nowej odsłonie

Polska Press Grupa w poniedziałek wystartowała z odnowioną stroną Polskatimes.pl. Zachowuje ona dotychczasowy układ treści, przy poszerzeniu niektórych działów i liftingu graficznym. - W ten sposób mamy szanse ukazać różnorodność naszych treści - mówi Wirtualnemedia.pl Paweł Siennicki, redaktor naczelny dziennika „Polska The Times”.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

Priorytetem w pracy nad nową odsłoną serwisu była przejrzystość. - Zachowaliśmy podobną kolejność, jak w poprzedniej odsłonie serwisu. Nowa Polskatimes.pl jest nowocześniejsza oraz bliższa oczekiwaniom naszych użytkowników. Zmiana designu pozwala nam po prostu pokazać większą różnorodność treści, które tworzą nasz serwis - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Paweł Siennicki, redaktor naczelny „Polska The Times”.

Poszerzono działy Fakty, Sport, Opinie i dodano specjalny odnośnik do uruchomionego w lutym br. serwisu dla kobiet - Stronakobiet.pl. Grupa uruchomiła go, ponieważ ponad połowa użytkowników jej serwisów to kobiety.

Wizualnemu liftingowi poddano także płatny serwis – Plus.polskatimes.pl. Na fanpage’u dziennika dodano przycisk „Kup teraz”, za pomocą którego można wykupić do niego dostęp. Trzy razy w tygodniu (w poniedziałek, środę i piątek) można będzie na nim znaleźć specjalne internetowe wydanie gazety, zawierające najciekawsze artykuły z wersji drukowanej.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej