Serwis Polskatimes.pl w nowej odsłonie

Polska Press Grupa w poniedziałek wystartowała z odnowioną stroną Polskatimes.pl. Zachowuje ona dotychczasowy układ treści, przy poszerzeniu niektórych działów i liftingu graficznym. - W ten sposób mamy szanse ukazać różnorodność naszych treści - mówi Wirtualnemedia.pl Paweł Siennicki, redaktor naczelny dziennika „Polska The Times”.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

Priorytetem w pracy nad nową odsłoną serwisu była przejrzystość. - Zachowaliśmy podobną kolejność, jak w poprzedniej odsłonie serwisu. Nowa Polskatimes.pl jest nowocześniejsza oraz bliższa oczekiwaniom naszych użytkowników. Zmiana designu pozwala nam po prostu pokazać większą różnorodność treści, które tworzą nasz serwis - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Paweł Siennicki, redaktor naczelny „Polska The Times”.

Poszerzono działy Fakty, Sport, Opinie i dodano specjalny odnośnik do uruchomionego w lutym br. serwisu dla kobiet - Stronakobiet.pl. Grupa uruchomiła go, ponieważ ponad połowa użytkowników jej serwisów to kobiety.

Wizualnemu liftingowi poddano także płatny serwis – Plus.polskatimes.pl. Na fanpage’u dziennika dodano przycisk „Kup teraz”, za pomocą którego można wykupić do niego dostęp. Trzy razy w tygodniu (w poniedziałek, środę i piątek) można będzie na nim znaleźć specjalne internetowe wydanie gazety, zawierające najciekawsze artykuły z wersji drukowanej.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK