WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Będą nowe odcinki serialu „Ucho Prezesa”. Emisja od 15 lutego

Gorący temat

Jakub Wątły zawieszony, „Krzywe zwierciadło” i „Suma tygodnia” znikają z Supestacji

0

ShowMax wchodzi na polski rynek. Ma emitować serial „Ucho Prezesa”

2017-02-07 A A A KOMENTARZE: 29 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Nowe odcinki serialu „Ucho Prezesa” Roberta Górskiego będą dostępne na debiutującym w przyszłym tygodniu w Polsce serwisie ShowMax, który należy do koncernu Naspers - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.

ShowMax wchodzi na polski rynek. Ma emitować serial „Ucho Prezesa”

ShowMax to serwis typu SVoD (z odpłatnymi treściami) należący do międzynarodowego koncernu mediowego Naspers. Działa na zasadach podobnych do Netflixa czy Amazon Prime Video, a wchodząc na lokalne rynki stara się wzbogacić ofertę także o produkcje z danego kraju.

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się nieoficjalnie, że w Polsce w ramach tej strategii w ShowMaxie ma się pojawić m.in. serial Roberta Górskiego „Ucho Prezesa”. Wojciech Orszulak, manager artysty mówi w rozmowie z nami: - Nie mogę potwierdzić tej informacji, ale także nie mogę jej zaprzeczyć.

Z naszych informacji wynika, że serial miałby być dalej emitowany na portalu YouTube, ale także być dostępny na platformie ShowMax. O tym, że od 15 lutego serial wróci na YouTube, pisaliśmy pod koniec stycznia.

Robert Górski przyznał niedawno, że serial trafi ponownie na Youtube. Mówił też, że pieniądze wykłada partner, którego nazwy nie chciał zdradzić. Z naszych informacji wynika, że partnerem tym ma być ShowMax.

ShowMax ma ruszyć w Polsce prawdopodobnie w środę 15 lutego. Za rozwój serwisu odpowiada Maciej Sojka, który wcześniej pracował m.in. w Google, ITI Neovision i TVN24.

Według Antyweb abonament w Showmax miesięcznie ma kosztować 19,90 zł, dostępne pozycje będzie można oglądać na desktopie jak i na urządzeniach mobilnych. Aplikacje są już dostępne w sklepach w języku polskim.

ShowMax zadebiutował w 2015 roku w Afryce, aby oferować dostęp do światowych produkcji dla tamtejszego rynku. Obecnie jest dostępny w 65 krajach na całym świecie m.in. w Danii, Kanadzie, Francji, Niemczech czy Wielkiej Brytanii.

Pierwszy odcinek „Ucha Prezesa” zanotował jak dotąd na Youtube 6,8 mln wyświetleń, drugi - 5,8 mln, trzeci - 6,3 mln, czwarty - 4,9 mln.

Ucho Prezesa odc. 1 – Nowy gabinet

Ucho Prezesa odc. 2 – Zarządzanie przez kryzys

Ucho Prezesa odc. 3 – Coś wisi w powietrzu

Ucho Prezesa odc. 4 – Na czym stoimy?

Autor: Jacek Kowalski

Wiecej informacji: ShowMax, Ucho Prezesa, SVoD, subscription video on demand

Komentarze (29) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej