SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ShowMax wchodzi na polski rynek. Ma emitować serial „Ucho Prezesa”

Nowe odcinki serialu „Ucho Prezesa” Roberta Górskiego będą dostępne na debiutującym w przyszłym tygodniu w Polsce serwisie ShowMax, który należy do koncernu Naspers - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.

ShowMax to serwis typu SVoD (z odpłatnymi treściami) należący do międzynarodowego koncernu mediowego Naspers. Działa na zasadach podobnych do Netflixa czy Amazon Prime Video, a wchodząc na lokalne rynki stara się wzbogacić ofertę także o produkcje z danego kraju.

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się nieoficjalnie, że w Polsce w ramach tej strategii w ShowMaxie ma się pojawić m.in. serial Roberta Górskiego „Ucho Prezesa”. Wojciech Orszulak, manager artysty mówi w rozmowie z nami: - Nie mogę potwierdzić tej informacji, ale także nie mogę jej zaprzeczyć.

Z naszych informacji wynika, że serial miałby być dalej emitowany na portalu YouTube, ale także być dostępny na platformie ShowMax. O tym, że od 15 lutego serial wróci na YouTube, pisaliśmy pod koniec stycznia.

Robert Górski przyznał niedawno, że serial trafi ponownie na Youtube. Mówił też, że pieniądze wykłada partner, którego nazwy nie chciał zdradzić. Z naszych informacji wynika, że partnerem tym ma być ShowMax.

ShowMax ma ruszyć w Polsce prawdopodobnie w środę 15 lutego. Za rozwój serwisu odpowiada Maciej Sojka, który wcześniej pracował m.in. w Google, ITI Neovision i TVN24.

Według Antyweb abonament w Showmax miesięcznie ma kosztować 19,90 zł, dostępne pozycje będzie można oglądać na desktopie jak i na urządzeniach mobilnych. Aplikacje są już dostępne w sklepach w języku polskim.

ShowMax zadebiutował w 2015 roku w Afryce, aby oferować dostęp do światowych produkcji dla tamtejszego rynku. Obecnie jest dostępny w 65 krajach na całym świecie m.in. w Danii, Kanadzie, Francji, Niemczech czy Wielkiej Brytanii.

Pierwszy odcinek „Ucha Prezesa” zanotował jak dotąd na Youtube 6,8 mln wyświetleń, drugi - 5,8 mln, trzeci - 6,3 mln, czwarty - 4,9 mln.

Ucho Prezesa odc. 1 – Nowy gabinet

Ucho Prezesa odc. 2 – Zarządzanie przez kryzys

Ucho Prezesa odc. 3 – Coś wisi w powietrzu

Ucho Prezesa odc. 4 – Na czym stoimy?

Dołącz do dyskusji: ShowMax wchodzi na polski rynek. Ma emitować serial „Ucho Prezesa”

31 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
t
Nie znam. Nazwa kojarzy się raczej z serwisem "nie dla dzieci". Po co wykładać pieniądze na produkcję i umieszczać ją równolegle u siebie i na youtube?
odpowiedź
User
pop
Po co mam płacić abonament na nową usługę, skoro te same treści mam na Netflixie, a Ucho prezesa - za darmo na Youtubie? #JanuszeMarketingu
odpowiedź
User
alek
A nie prościej jest pokazać w tvp?
odpowiedź