SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sielskie życie nieprzeciętnej rodziny promuje piwo z cydrem Dziki Sad (wideo)

W środę w telewizji zadebiutowała krótka seria spotów o nieprzeciętnej rodzinie, ich sadzie oraz ich małej, szalonej manufakturze. To początek kampanii reklamowej napoju alkoholowego Dziki Sad (produkowanego przez Grupę Żywiec), którą przygotowały i realizują firmy Ogilvy & Mather Advertising, Opus Film, Mediavest i Roots PR.

Spot pokazuje Dziki Sad - niezwykłe miejsce, gdzie wszystko jest trochę szalone. To tu mieszka nieco osobliwa rodzina, a rytm ich sielskiego życia wyznaczają zbiory jabłek. Opowieść o tym jak daleko pada jabłko od jabłoni i jak z dystrybucją Dzikiego Sadu radzą sobie jeże pokazywana jest we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizji.

Dziki Sad to połączenie piwa z napojem o smaku cydru. Wyróżniać ma go wyjątkowo orzeźwiający, mocny smak jabłek, w którym kwaskowatość jest idealnie zrównoważona nutą słodkości.

Kampanię przygotowała agencja Ogilvy & Mather Advertising. Spoty zrealizował dom produkcyjny Opus Film. Komunikację PR prowadzi agencja Roots PR, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediavest.

Dołącz do dyskusji: Sielskie życie nieprzeciętnej rodziny promuje piwo z cydrem Dziki Sad (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Skubany
Sielskie życie jest wtedy kiedy dzierżysz w dłoni ulubioną Perłę, a obok najlepsi kumple. To Perła no.1
odpowiedź