Siostry Kardashian i Jenner w nowej kampanii Calvin Klein (wideo)

Ruszyła globalna kampania reklamowa promująca nowe kolekcje bielizny i jeansów marki Calvin Klein. Twarzami akcji są Kim Kardashian West, Khloé Kardashian, Kourtney Kardashian, Kendall Jenner i Kylie Jenner.

km
km
Udostępnij artykuł:

W nowej kampanii siostry Kim Kardashian West, Khloé Kardashian, Kourtney Kardashian, Kendall Jenner i Kylie Jenner zostały uchwycone w obiektywie fotografa Willy’ego Vanderperre’a.

Rodzeństwo ma na sobie bieliznę marki Calvin Klein, w tym Calvin Klein Modern Cotton i nową rodzinę produktów Calvin Klein Body, które są już dostępne w sprzedaży w sklepach stacjonarnych i internetowych.

grafika
grafika
grafika
grafika

Dodatkowo, niektóre z sióstr prezentują podstawowe stylizacje Calvin Klein Jeans, jak również ubrania z kolekcji Calvin Klein Jeans wiosna 2018.

grafika
grafika

Obecna akcja stanowi nową odsłonę kampanii "Our Family. #MYCALVINS", w ramach której od listopada 2017 r. prowadzone były kampanie z udziałem Solange, Keleli, Deva Hynesa, Caroline Polachek i Adama Bainbridge’a z zespołu Kindness, jak również A$AP Rocky’ego, A$AP Ferga, A$AP Nasta, A$AP Twelvyy’ego, A$AP Anta, A$AP Lou i A$AP J. Scotta z zespołu A$AP Mob, a ostatnio Kai i Presleya Gerberów.

Kampania potrwa do końca sezonu wiosennego roku 2018, a biorący w niej udział wykonawcy mają symbolizować połączenie kilku generacji za pomocą stylu, muzyki oraz kultury. Wszyscy uczestnicy przedstawią swoje historie pod hasłem "Our Family", skupiając się na temacie rodziny i społeczności.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7