Snapchat z nowym typem reklam: skanowanie kodów otworzy sponsorowane treści

Według nieoficjalnych doniesień Snapchat pracuje nad nowym rodzajem reklam, które po zeskanowaniu smartfonem obrazka lub kodu udostępnią w aplikacji sponsorowane treści od reklamodawców lub atrakcyjne cenowo oferty.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Snapchat z nowym typem reklam: skanowanie kodów otworzy sponsorowane treści

Informacje na temat reklamowych planów Snapchata pochodzą z serwisu The Information, który powołuje się na własne anonimowe źródła w kierownictwie firmy. Według doniesień zespół Snapchata pracuje nad kolejnym formatem reklamowym, który pozwoli wykorzystać w nowy sposób aparat fotograficzny w smartfonach.

Testowane obecnie reklamy pozwalają na umieszczanie na plakatach lub stronach internetowych pochodzących od reklamodawcy specjalnych obrazów lub kodów. Po ich zeskanowaniu za pomocą smartfona użytkownik Snapchata zobaczy w tej aplikacji specjalne sponsorowane treści bądź unikalną ofertę konkretnej marki.

Nowy format reklamowy może zostać wprowadzony do oferty Snapchata jesienią br., choć firma oficjalnie tego nie potwierdza.

Obecne prace nad nowym rodzajem reklam to ostatnio nie jedyny ruch Snapchata skierowany w kierunku partnerów biznesowych. Serwis przygotowuje też system rozpoznawania obiektów na zdjęciach użytkowników i dobierania dla nich odpowiednich reklam.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska