Sphinx promuje „Wieczory we dwoje” i „Powalentynkowy zawrót głowy”

W restauracjach Sphinx ruszają promocje „Wieczory we dwoje” i – na razie teaserowo – „Powalentynkowy zawrót głowy”. Obu akcjom towarzyszą działania reklamowe.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach promocji „Wieczory we dwoje” od 11 lutego każdego dnia po 19:00 w restauracjach Sphinx za 55,9 zł można zamówić zestaw złożony z dwóch dań: pepper stek i shoarmy de luxe, oraz dwóch napojów – wina, piwa lub soku. Oferta będzie obowiązywać do końca marca.

grafika

Natomiast od 11 do 14 lutego klienci restauracjach Sphinx będą otrzymywali karty walentynkowe, które są jednocześnie zaproszeniem. Na ich podstawie od 15 lutego będzie można skorzystać z promocji „Powalentynkowy zawrót głowy”. W ramach tej oferty klienci, którzy zamówią dwie shoarmy na dwa smaki, otrzymają do wyboru dwie lampki wina, dwa piwa lub dwa soki pomarańczowe.

Promocje wspierają działania reklamowe obejmujące bannery, plakaty i inne materiały BTL m.in. w restauracjach, na uczelniach, kampusach i w bibliotekach uczelnianych, a także informacje na stronie strona sphinx.pl. Akcję w większości przygotował dział marketingu Sfinks Polska, a towarzyszące jej działania public relations prowadzi agencja Practum Consulting.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu