Sphinx promuje „Wieczory we dwoje” i „Powalentynkowy zawrót głowy”

W restauracjach Sphinx ruszają promocje „Wieczory we dwoje” i – na razie teaserowo – „Powalentynkowy zawrót głowy”. Obu akcjom towarzyszą działania reklamowe.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach promocji „Wieczory we dwoje” od 11 lutego każdego dnia po 19:00 w restauracjach Sphinx za 55,9 zł można zamówić zestaw złożony z dwóch dań: pepper stek i shoarmy de luxe, oraz dwóch napojów – wina, piwa lub soku. Oferta będzie obowiązywać do końca marca.

grafika

Natomiast od 11 do 14 lutego klienci restauracjach Sphinx będą otrzymywali karty walentynkowe, które są jednocześnie zaproszeniem. Na ich podstawie od 15 lutego będzie można skorzystać z promocji „Powalentynkowy zawrót głowy”. W ramach tej oferty klienci, którzy zamówią dwie shoarmy na dwa smaki, otrzymają do wyboru dwie lampki wina, dwa piwa lub dwa soki pomarańczowe.

Promocje wspierają działania reklamowe obejmujące bannery, plakaty i inne materiały BTL m.in. w restauracjach, na uczelniach, kampusach i w bibliotekach uczelnianych, a także informacje na stronie strona sphinx.pl. Akcję w większości przygotował dział marketingu Sfinks Polska, a towarzyszące jej działania public relations prowadzi agencja Practum Consulting.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia