Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer) w I półroczu 2014 roku wyniosła 372 458 egz. W porównaniu do I półrocza 2013 roku zwiększyła się ona o 12,39 proc. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu. Rok wcześniej pismo to zajmowało miejsce trzecie.
Na drugie miejsce spadły „Dobre Rady” (Grupa Burda). Średni wynik tego miesięcznika uplasował się na poziomie 341 503 egz., po spadku o 11,10 proc.
Ostatnią pozycję podium zajął „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był drugi. Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 3,84 proc. do 326 454 egz.
Z kolei największy spadek zanotowała „Claudia” (Burda International Polska), która zajęła miejsce piąte. Średnia sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmniejszyła się bowiem o 19,30 proc. do 211 533 egz.

W czerwcu 2014 roku liderem (po awansie z miejsca drugiego) również był miesięcznik „Kobieta i Życie”, którego sprzedaż ogółem w porównaniu do czerwca 2013 roku zwiększyła się o 3,60 proc. do 309 469 egz. (również i tutaj tytuł ten zanotował największy wzrost).
Z pierwszego na drugie miejsce spadły „Dobre Rady” (301 651 egz.; spadek o 9,30 proc.).
Natomiast z pozycji czwartej na trzecią awansowały „Dobre Rady” (285 491 egz.; jednak spadek o 1,74 proc.).
Również i w tym ujęciu najwięcej straciła „Claudia” - było to 27,82 proc. do 210 466 egz.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











