SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Srebrny Lew w Cannes dla „Kumpla z przeszłości”

Kampania „Kumpel z przeszłości. 1944 Live” zdobyła Srebrnego Lwa na festiwalu reklamowym Cannes Lions. Akcję – przygotowaną przez agencje San Markos i On Board PR – wyróżniono w kategorii public relations.

„Kumpel z przeszłości. 1944 Live” otrzymał dwie nominacje w kategorii public relations 57. Międzynarodowego Festiwalu Reklamowego Cannes Lions: za kampanię dla sektora publicznego i najlepsze wykorzystanie social mediów. Ostatecznie akcja została wyróżniona Srebrnymi Lwami. Grand Prix w tej kategorii otrzymała kampania „Replay”, którą dla marki Gatorade zrealizowała w USA agencja TBWA\Chiat\Day.

„Kumpel z przeszłości. 1944 Live” został przygotowany i zrealizowany latem ubiegłego roku przez agencję reklamową San Markos we współpracy z agencją On Board PR. Celem akcji – prowadzonej na zlecenie biura promocji m.st. Warszawy – było upamiętnienie 65. rocznicy Powstania Warszawskiego. Kampania opierała się na założonych w serwisie Facebook profilach dwojga fikcyjnych powstańców.

Przypomnijmy, że „Kumpel z przeszłości. 1944 Live” był już wyróżniany w innych konkursach międzynarodowych – został regionalnym zwycięzcą SABRE Awards (więcej) i zdobył Epica Award (więcej). W Polsce kampania otrzymała m.in. Grand Prix Media Trendów (więcej) i Złotych Orłów (więcej) oraz tytuł Kampanii Społecznej Roku (więcej).

Na festiwalu Cannes Lions przyznano już wyróżnienia w kategoriach „Direct” oraz „Promo & Activation”. W tej pierwszej nominację otrzymała akcja reklamowa Skody Superb Combi przygotowana przez Change Integrated. Kampania ta ma jeszcze szansę na wyróżnienie w kategorii mediowej, w której rozstrzygnięcia zostaną ogłoszone w środę.

Dołącz do dyskusji: Srebrny Lew w Cannes dla „Kumpla z przeszłości”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bruce
Cieszę się, że docenili tę akcję.
odpowiedź