Stars prowadzi przetarg dla Ubisoftu na zakup mediów w modelu programmatic

Firma doradczo-audytorska Stars prowadzi dla Ubisoftu przetarg na wybór dostawcy usług zarządzania zakupem mediów w modelu programmatic (tzw. trading desk) w oparciu o technologię z jakiej korzysta reklamodawca - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Obecnie za zakup mediów w modelu programatycznym Ubisoftu odpowiadają Xaxis (Group M) we współpracy z Mindshare. Obie firmy uczestniczą w postępowaniu, które obecnie jest w końcowej fazie. Przetarg ma zasięg regionalny, obejmuje Europę Centralną i Wschodnią.

Audytor odpowiada m.in. za wsparcie w procesie zatrudnienia i wyszkolenia członków zespołu oraz wdrożenie operacyjne całego projektu przy użyciu dostępnych narzędzi. Sam nie będzie dokonywać zakupu mediów.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca
Materiał reklamowy

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca

Zmiana w popularnych chipsach. Oto nowe logo

Zmiana w popularnych chipsach. Oto nowe logo