Stopklatka ze wzrostem wpływów i 738 tys. zł straty netto

W pierwszym kwartale br. spółka, do której należą kanał Stopklatka TV i serwis internetowy Stopklatka.pl, zanotowała wzrost przychodów do 6,05 mln zł. Natomiast strata netto firmy zmalała w skali roku ponad dwukrotnie, do 738 tys. zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Stopklatka ze wzrostem wpływów i 738 tys. zł straty netto

Wpływy Stopklatki ze sprzedaży od stycznia do marca br. wyniosły 6,05 mln zł i były o 6,6 proc. wyższe niż rok wcześniej, kiedy osiągnęły wartość 5,68 mln zł. Spółka zanotowała 738 tys. zł straty netto, wobec 1,68 mln rok wcześniej.

Firma zarabia prawie wyłącznie na sprzedaży reklam - w pierwszym kwartale br. jej wpływy z tego tytułu wyniosły 6,03 mln zł, a rok wcześniej - 5,63 mln zł.

Po stronie wydatków zdecydowanie największe są koszty obce: od stycznia do marca br. osiągnęły wartość 3,43 mln zł, a przed rokiem - 3,17 mln zł. Amortyzacja środków trwałych i wartości niematerialnych w pierwszym kwartale br. wyniosła 2,18 mln zł (wobec 1,99 mln zł rok wcześniej), a koszty świadczeń pracowniczych - 591 tys. zł (666 tys. zł rok wcześniej).

grafika

W całym ub.r. Stopklatka miała 25,66 mln zł przychodów ze sprzedaży i 2,19 mln zł straty netto. W styczniu br. spółka zakończyła emisję swoich nowych akcji, z której pozyskała 10,67 mln zł. Większość z tej kwoty przeznaczyła na spłatę zadłużenia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"