Nowy program „Strefa starcia” emitowany jest w TVP Info w niedziele o godz. 21.50, począwszy od 18 listopada br. Jego średnia oglądalność do 2 grudnia 2018 roku wyniosła 536 tys. osób, co przełożyło się na 4,19 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,35 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,86 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/w-pelnym-swietle-tvp-info-ewa-bugala-ilu-widzow-oglada-program,7171228363454593a ##
Do tej pory najwięcej widzów zgromadziło drugie wydanie audycji – śledziło je 618 tys. widzów.

Kanał TVP Info w czasie nadawania magazynu prowadzonego przez Michała Adamczyka minimalnie przegrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z konkurencyjnym TVN24, który ma w tym paśmie 4,26 proc. udziału. Z kolei wynik trzeciego Polsatu News wynosi 0,72 proc.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wojciech-cejrowski-wroci-na-antene-tvp-w-styczniu,7171189479106689a ##

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 to TVP Info jest liderem.

„Strefa starcia” to program z gatunku infotainment. Bohaterem każdego odcinka jest znana postać ze świata publicznego, o której było głośno w ostatnim tygodniu. Audycja składa się z trzech części zatytułowanych odpowiednio: „podsumowanie tygodnia”, „jeden na jeden” oraz „wszyscy na jednego”. Jest to nowa pozycja, która w swoim paśmie zastąpiła „Bez retuszu”, którą również prowadził Michał Adamczyk.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-dziennikow-listopad-2018-fakty-liderem,7171191074862721a ##