Sage zmienia się w Symfonia. Nowe logo i identyfikacja wizualna

Firma Sage Symfonia zmieniła nazwę marki na „Symfonia”. Jest to związane ze zmianą właścicielską oraz rozwojem oferty spółki dla przedsiębiorstw z sektora MŚP. Za stworzenie nowego logo oraz identyfikację wizualną odpowiedzialna jest agencja Monday.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Symfonia to jeden z największych w Polsce dostawców systemów ERP. W marcu br., po ponad 15 latach działalności w ramach Grupy Sage, firma została kupiona przez fundusz Mid Europa Partners, inwestora finansowego w Europie Centralnej i Południowo-Wschodniej.

Nowe logo i identyfikacja

Teraz poinformowano o rebrandingu Sage do marki Symfonia. Nowa kolorystyka wykorzystana w identyfikacji wizualnej ma odróżniać się od dotychczasowej, ale jednocześnie wyraźnie z nią korespondować - neonowa zieleń oraz gama róży i fioletów zdominowały paletę kolorystyczną marki.

grafika

Natomiast nowe logo Symfonii składa się obecnie z logotypu i plastycznego sygnetu nawiązującego do kształtu fali dźwiękowej. To także nawiązanie do początków marki, gdy w komunikacji szeroko wykorzystywane były motywy związane z muzyką symfoniczną.

- Nowa nazwa marki nawiązuje do korzeni i wkładu firmy w rozwój polskiego rynku informatycznego - tłumaczy w komunikacie Małgorzata Ściślak, Marketing and New Business Development director w Symfonii. - Nasza historia sięga 1995 roku, kiedy to na rynku pojawił się program do zarządzania finansami i księgowością pod nazwą Symfonia. Było to jedno z pierwszych tego typu rozwiązań w Polsce, które szybko znalazło się wśród najczęściej wybieranych przez cyfryzujące się małe i średnie firmy. W 2005 roku markę Symfonia przejął brytyjski gigant z branży IT - Grupa Sage, tworząc w ten sposób swój lokalny, polski oddział. Mimo tego przez te wszystkie lata marka zachowała polski charakter, a większość tworzonego oprogramowania była przeznaczona na polski rynek. Wielu klientów nadal kojarzyło nas jako „Symfonię”, dlatego po zmianie właścicielskiej zdecydowaliśmy się powrócić do tej nazwy.

grafika

Według zapowiedzi pierwszy etap działań rebrandingowych potrwa do końca sierpnia br. W ramach już wprowadzonych zmian pojawiło się nowe nazewnictwo produktów z członem „Symfonia” oraz „Symfonia ERP”. Powstał nowy blog marki oraz kanały social media. W lipcu zostanie uruchomiona nowa strona internetowa marki.

Nową identyfikację wizualną marki Symfonia przygotowała agencja Monday we współpracy z działem marketingu Symfonii. - Zmiana Sage na Symfonię jest jednym z ważniejszych wydarzeń ostatnich miesięcy na rynku rozwiązań IT dla przedsiębiorstw – zaznacza Magdalena Skarżyńska, dyrektor zarządzająca w Monday. - Bardzo cieszymy się, że możemy być częścią tego procesu, również poprzez stworzenie nowej identyfikacji wizualnej. Symfonia to ikoniczna marka, dlatego zależało nam, żeby koncept kreatywny oddawał charakter brandu, który łączy 25-letnią tradycję i odpowiada na aktualne wyzwania stające przed biznesem.

Do czasu zmiany danych w rejestrze KRS spółka będzie jeszcze prowadziła działalność pod nazwą Sage sp. z o.o., natomiast w okresie rebrandingu będzie korzystała z części serwisów należących do Grupy Sage.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Fibak próbował zablokować podcast Wojewódzkiego i Kędzierskiego. Autorka głośnego tekstu: czułam zażenowanie

Fibak próbował zablokować podcast Wojewódzkiego i Kędzierskiego. Autorka głośnego tekstu: czułam zażenowanie

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej