Katarzyna Sitarska wspiera digital selling w Monday

Katarzyna Sitarska dołączyła agencji Monday. Objęła tam stanowisko social selling lead.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Katarzyna Sitarska wspiera digital selling w Monday
Katarzyna Sitarska

Katarzyna Sitarska odpowiada za tworzenie strategii i wsparcie klientów agencji w obszarze digital sellingu. Realizuje projekty social selling i warsztaty m.in dla Sage Polska i Dell Technologies.

Monday stawia na rozwój social sellingu w celu zwiększenia poziomu sprzedaży. Z Sitarską współpracuje w niepełnym wymiarze czasu.

- Sukcesywnie rozwijamy kompetencje marketingu i sprzedaży B2B z mocnym nastawieniem na efekty. Nasze podejście opieramy na strategicznym układaniu programów social sellingowych i wpisywaniu ich w strategie sprzedażowe naszych klientów. Obszar ten jest całościowo zintegrowany z działaniami marketingowymi, zarówno w zakresie contentu, jak i performance marketingu czy działań lead generation. Współpraca z Katarzyną Sitarską to dla nas okazja, żeby jeszcze lepiej odpowiadać na aktualne potrzeby klientów, którzy w tym zintegrowanym podejściu widzą swoją szansę na budowanie konkurencyjności na rynku – mówi Adam Kozłowski, VP digital w Monday.

Katarzyna Sitarska specjalizuje się w budowaniu i realizowaniu programów social selling w B2B dla dużych i średnich organizacji, głównie w branży IT. Jej klienci to m.in. z Canon Polska, CyberCom Group, Bibby Financial Services, AdRem Software. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję