SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sześć ofert w przetargu na kampanię promującą program „Owoce i warzywa w szkole”

W odpowiedzi na przetarg Agencji Rynku Rolnego dotyczący przygotowania i realizacji kampanii promującej program „Owoce i warzywa w szkole” wpłynęło sześć ofert. Budżet zaplanowanych działań wynosi blisko 3,1 mln zł brutto.

PAP / Marcin BieleckiPAP / Marcin Bielecki

Oferty w przetargu ARR złożyły agencje: Tarraya, Codemedia, Fabryka Komunikacji Społecznej oraz trzy konsorcja: pierwsze złożone z firm Partner of Promotion i Foszer Sawicki Multimedia Agency, drugie złożone z firm BERM, Vision Group i Younger PL oraz trzecie składające się z firm .bringMore Advertising i Media Group.

Ofertę z najniższą ceną złożyła Codemedia (2,883 mln zł). Najwyższą cenę z kolei ma propozycja Fabryki Komunikacji Społecznej -  3,084 mln zł.

Zaplanowane działania obejmować będą serial animowany, piosenkę, reklamy w radiu, telewizji, internecie, działania public relations, media społecznościowe i dedykowany serwis internetowy. Do zadań agencji należeć będzie opracowanie koncepcji kampanii, produkcja reklam i jej realizacja. Budżet kampanii wynosi 2,513 mln zł netto (3,091 mln zł brutto). Ma zostać zrealizowana jeszcze w tym roku.

Dołącz do dyskusji: Sześć ofert w przetargu na kampanię promującą program „Owoce i warzywa w szkole”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl