T-Mobile przed świętami pyta "Co tam u Ciebie?”

Pod hasłem „Co tam u Ciebie?” startuje wizerunkowa, europejska kampania świąteczna T-Mobile.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W spocie widzimy empatycznego dyrektora szkoły, który zadaje napotkanym w pracy osobom pytanie: „co tam u Ciebie?”, chcąc dowiedzieć się, co słychać u jego uczniów, współpracowników czy rodziców. Przez cały czas nasz bohater stara się pomóc tym, z którymi się spotyka, ale nikt nie reaguje na jego dobre gesty.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-oferta-swiateczna-promocja_1 ##

Wchodząc do domu mija się w drzwiach z żoną, potem spędza czas z dziećmi w salonie, ale dalej pracuje na laptopie. Na jego twarzy widać zmęczenie i troski dnia codziennego, do momentu, kiedy dzwoni do niego żona i zadaje mu tak proste, a zarazem potrzebne pytanie: „co tam u Ciebie?”. Wówczas na jego twarzy pojawia się uśmiech, bo pierwszy raz w ciągu dnia ktoś zapytał o jego samopoczucie.

Spot wizerunkowy został zrealizowany przez agencję adam&eveBERLIN na rynek europejski i jest wykorzystywany w kilku krajach, gdzie obecna jest Grupa Deutsche Telekom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję