TalentMedia w 2017 r. zanotowała 10 mln obrotu i dwukrotny wzrost przychodów

Platforma influencer marketingu TalentMedia w ciągu minionego roku zanotowała dwukrotny wzrost przychodów w relacji rdr. i uzyskała obroty w wysokości 10 mln złotych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
TalentMedia w 2017 r. zanotowała 10 mln obrotu i dwukrotny wzrost przychodów
Jacek Olechowski, prezes i większościowy akcjonariusz Mediacapu

Jak podano w komunikacie prasowym, TalentMedia zrealizowała w ubiegłym roku ponad 200 kampanii, każda o średniej wartości ponad 45 tys. zł. Sieć na koniec 2017 r. skupiała 86 kanałów, o 46 więcej niż rok wcześniej. Łącznie treści wyprodukowane przez twórców platformy oglądano przez ok. 4,8 mld minut (+179 proc. w relacji rdr.). Liczba wyświetleń influencerów TalentMedia to ponad 1,5 mld.

Firma podała także statystyki dotyczące zatrudniania - w całym 2017 roku pracę w TalentMedia rozpoczęło 25 nowych pracowników - głównie strategów, mediowców i doświadczonych analityków.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lidija-vukic-talentmedia-nie-jest-klasycznym-mcn-em-facebook-na-razie-nie-konkuruje-z-youtube-em-w-autorskim-wideo ##

W marcu 2017, 51 proc. udziałów w TalentMedia nabyła przez spółkę zależną The Digitals grupa marketingowa Mediacap. W grudniu tego samego roku Mediacap przejął te udziały od The Digitals.

- Z perspektywy ostatniego roku możemy stwierdzić, że strategiczna decyzja o pozyskaniu inwestora i partnera w postaci Mediacap, okazała się dla nas „strzałem w dziesiątkę” Obecność w grupie nie tylko wpływa na nasze wyniki finansowe, ale także przekłada się na szereg synergii w codziennym funkcjonowaniu firmy. Mam tu na myśli dostęp do zasobów, doświadczenia i wiedzy wielu ekspertów z branży marketingowej, badawczej i technologicznej. Mediacap oznacza też dla nas stabilność finansową i organizacyjną. Sądzę, że w tym roku jeszcze bardziej rozwiniemy skrzydła i utrzymamy 100% dynamikę wzrostu naszego biznesu - komentuje Krystian Botko, CEO&co-founder TalentMedia.

TalentMedia współpracuje m.in. z Cyber Marianem, SKKF, JDabrowsky'm, Martinem Stankiewiczem, Zuzanną Borucką, Agnieszką Grzelak i GlamPaulą.

Dane dotyczące liczby kanałów, zrealizowanych kampanii, oglądalności, liczba wyświetleń, zespołu podane są za okres marzec 2017 – luty 2018.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?