Taniec z gwiazdami: TVN zarobiła 40 mln złotych, jesienią następnaedycja

Zakończoną w niedzielę VII edycję 'Tańca z gwiazdami' oglądałośrednio 4,73 mln widzów. Mniejszą widownię miała tylko pierwszaodsłona show. Telewizja TVN zarobiła jednak z reklam 40 mln zł izamierza kontynuować program jesienią.

Kamil Sokołowski
Kamil Sokołowski
Udostępnij artykuł:

Tym razem zwycięska Kryształowa Kula powędrowała do MagdalenyWalach i Cezarego Olszewskiego, którzy pokonali w finale MariuszaPudzianowskiego i Magdalenę Soszyńską-Michno. W niedzielę 25 majastację TVN między 20.00 a 22.05 śledziło średnio 5,17 mlnwidzów.

Średnia oglądalność całej, emitowanej od 2 marca w TVN, siódmejedycji "Tańca z gwiazdami" wyniosła natomiast 4,73 mln osób -wynika z danych telemetrycznych przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl przez AGB Nielsen Media Research. Udziałyprogramu kształtowały się na poziomie 29,07 proc. w grupiewszystkich widzów i 28,88 proc. w grupie wiekowej 16-49 lat.

Program oglądały głównie kobiety oraz widzowie z wykształceniempodstawowym i średnim.

Na reklamach nadawanych wokół tej serii "Tańca z gwiazdami" TVNzarobiła w sumie ponad 40 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

TVN nie była jednak liderem niedzielnego pasma, przypadła jejdruga lokata. Pierwsza pozycja w omawianym okresie (niedziele,między 2 marca a 25 maja między 20.00 a 21.50) ze średnią widownią5,18 mln osób oraz udziałami w rynku na poziomie 31,82 proc.przypadła TVP1. Kanał emitował m.in. serial "Ranczo" oraz filmyfabularne. Trzecie miejsce z widownią na poziomie 2,64 mln i 16proc. udziałem w rynku uzyskał Polsat (m.in. "Kryminalne zagadkiMiami").

Programowi nie udało się pobić rekordów oglądalności poprzednichedycji. Pierwszą odsłonę oglądało średnio 3,4 mln widzów. Drugazgromadziła przed telewizorami średnio 5 mln widzów. Trzecia edycjamiała 6,7 mln widzów, czwarta - 6,4 mln widzów, piąta - 4,9 mlnwidzów, a szósta - 5,3 mln widzów.

TVN nie zamierza jednak bynajmniej rezygnować z emisji formatu.-"Taniec z gwiazdami" ciągle jest niepokonany. Żaden z obecnych narynku programów rozrywkowych nie był wstanie pobić naszych wyników-tłumaczy Wojciech Iwański, reżyser show. - Przygotowania dokolejnej odsłony programu już się rozpoczęły - potwierdza JoannaGórska, szefowa działu PR stacji.

Program oparty jest na pomyśle telewizji BBC (tytuł oryginalny"Strictly Come Dancing"). Był nadawany również m.in. w StanachZjednoczonych, Australii, Nowej Zelandii, Austrii, Finlandii, anawet w Indiach. W Polsce jest obecny od 2005 roku.

Kamil Sokołowski
Autor artykułu:
Kamil Sokołowski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style