„Taniec z Gwiazdami” wyprzedził „MasterChefa Juniora”, 2,5 mln widzów „Wspaniałego stulecia”

W zeszłym tygodniu liderem oglądalności był niezmiennie serial „M jak miłość”. Emitowany w TVP1 „Bodo” znalazł się na ósmym miejscu, a 20. zajęło tureckie „Wspaniałe stulecie”. „Taniec z Gwiazdami” zanotował zaś większą widownię od „MasterChefa Juniora”.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

W okresie od 7 do 13 marca br. najwięcej widzów zgromadził nadawany w Dwójce serial „M jak miłość”, którego poniedziałkowy odcinek zobaczyło 6,65 mln osób przy udziale w rynku wynoszącym 41,72 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce w rankingu należało do serialu „Na dobre i na złe”, także emitowanego w TVP2. Przyciągnął on w zeszłym tygodniu przed ekrany 5,12 mln widzów, a jego udział wyniósł 31,79 proc.

Na podium znalazł się jeszcze nadawany w TVP1 „Ojciec Mateusz”, który zobaczyło 4,42 mln osób przy udziale wynoszącym 27,17 proc. Czwarta lokata należała do „Barw szczęścia” TVP2 - widownia tego serialu wyniosła 4,13 mln osób.

Nowy serial TVP1„Bodo” znalazł się - jak tydzień temu - na ósmym miejscu (był czwartym topowym serialem) z widownią na poziomie 3,45 mln widzów, co dało stacji 20,09 proc. udziału w grupie 4+.

Wśród programów rozrywkowych liderem okazała się ponownie nadawana w Jedynce „Jaka to melodia?”, która znalazła się na miejscu 11. Oglądalność teleturnieju wyniosła 3,08 mln osób, a udział w rynku - 27,07 proc.

Drugą pozycję w kategorii rozrywki zajął nadawany w Polsacie program „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, który śledziło 3 mln oglądających (19,52 proc. udziału).  Trzeci był tutaj talent-show „MasterChef Junior” TVN (2,77 mln widzów, 16,25 proc. udziału).

W zestawieniu po raz pierwszy od dawna pojawił się turecki serial „Wspaniałe stulecie”, nadawany w TVP1. Znalazł się on na 20. miejscu z widownią na poziomie 2,53 mln osób (27,07 proc. udziału).

W grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności także był serial „M jak miłość”, który miał tutaj 2,21 mln widzów i 36,29-proc. udział. Druga pozycja należała do „Na dobre i na złe” z widownią na poziomie 1,55 mln osób i udziałem wynoszącym 24,89 proc.

Trzecie miejsce w grupie 16-49 zajął najchętniej oglądany program rozrywkowy, czyli „MasterChef Junior”  (1,48 mln widzów; 21,64 proc. udziału).  Kolejne lokaty w tej kategorii należały też do produkcji TVN: „Kuchennych rewolucji” (1,21 mln; 21,12 proc.) oraz nowego reality-show „Agent Gwiazdy” (1,1 mln; 19,28 proc.).

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online