Tomasz Karolak śpiewa hit Brathanków w kampanii nielimitowanego LTE w Orange (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca promocję „Nielimitowane LTE” wprowadzoną właśnie w Orange Polska. Bohaterem akcji - przygotowanej przez firmy Publicis Poland, Platige Image i MEC - jest Tomasz Karolak.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W spocie „Nielimitowanego LTE” w Orange Tomasz Karolak śpiewa przeróbkę przeboju Brathanków „W kinie, w Lublinie”, co ma podkreślać szeroki zasięg internetu LTE w tej sieci.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nielimitowane-lte-w-orange-i-nju-mobile-nowe-taryfy-orange-free-net-wideo ## 

Towarzyszą temu migawki z wcześniejszych reklam Orange z udziałem Karolaka i innych aktorów z serialu „Rodzinka.pl”, m.in. Małgorzaty Kożuchowskiej i Macieja Musiała. Występują oni w kampaniach sieci od września ub.r.

 

Obecna akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat), radiu (Radio Zet, RMF FM, Radio Złote Przeboje, Radio Eska), internecie (m.in. Interia, Onet, YouTube) oraz na outdoorze.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Publicis Poland, spot wyprodukowało studio Platige Image, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych