Totalizator Sportowy będzie miał kasyno internetowe od Playtech

Totalizator Sportowy rozstrzygnął przetarg na przygotowanie kasyna internetowego. Realizacją zlecenia zajmą się spółki Playtech Services i Playtech Software.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Totalizator Sportowy będzie miał kasyno internetowe od Playtech
fot. Shutterstock.com

- To przełomowa chwila nie tylko w historii Totalizatora Sportowego, ale także całego polskiego rynku rozrywkowego - podkreśla Olgierd Cieślik, prezes Totalizatora Sportowego.

Firma zaznacza, że jej kasyno internetowe pozwoli odpowiedzieć na „potrzeby nowoczesnego klienta., a także przynieść niezliczone korzyści graczom i Skarbowi Państwa. Będzie też milowym krokiem w ograniczeniu hazardowej szarej strefy”.

- Totalizator Sportowy, wybierając na partnera doświadczoną firmę zapewnił sobie usługę spełniającą wszystkie standardy branżowe i dostęp do wiedzy, które pozwolą zaoferować klientom rozrywkę na najwyższym poziomie, przy jednoczesnym przestrzeganiu zasad odpowiedzialnej gry. Program bezpiecznej gry Totalizatora Sportowego jest prowadzony zgodnie ze światowymi praktykami, co potwierdzają międzynarodowe certyfikaty przyznane przez branżowe organizacje i poparte niezależnymi audytami - dodaje Cieślik.

Nie podano, ile ani które inne firmy i konsorcja brały udział w tym przetargu ani na kiedy planowane jest uruchomienie kasyna internetowego Totalizatora Sportowego.

W komunikacie podkreślono natomiast, że Playtech to wiodący na świecie dostawca oprogramowania, systemów i usług do gier w kanale omnichannel działający od blisko 20 lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska