Triple PR wypromuje portal randkowy C-Date

Agencja Triple PR wygrała przetarg na obsługę PR portalu C-date.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W ramach umowy agencja jest odpowiedzialna między innymi za: przygotowanie i wdrożenie strategii działań komunikacyjnych, relacje z mediami, doradztwo w zakresie PR oraz komunikacyjne działania wspierające.

Po stronie agencji projekt koordynuje Ewelina Nowicka.

Umowa została podpisana na okres 6 miesięcy.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7