TV4 wiosną z nowym serialem „9. miesiąc”

Telewizyjna Czwórka w wiosennej ramówce zamierza pokazać nowy serial z gatunku scripted-docu „9. miesiąc”- ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Opowiadać będzie on o ludziach oczekujących na narodziny dziecka.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
TV4 wiosną z nowym serialem „9. miesiąc”
fot. Shutterstock.com

Każdy odcinek produkcji opowiadać będzie inną historię bohaterów, którzy czekają na przyjście na świat dziecka. Zanim do tego dojdzie czekać ich będą różne, często niespodziewane sytuacje jak zdrady, rozstania, powroty, rodzinne konflikty, które potrafią wywrócić do góry nogami świat bohaterów.

W serialu „9. miesiąc” w postaci wcielą się wybrani w castingu aktorzy-amatorzy. Zdjęcia do niego rozpoczną się w styczniu 2016 roku i będą realizowane w Warszawie. Za produkcją wykonawczą odpowiadać będzie ATM Grupa. „9. miesiąc” widzowie TV4 zobaczą w ramówce wiosennej.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział TV4 w rynku w listopadzie br. wyniósł 3,46 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Fuzja Netfliksa i HBO Max. "Zabetonuje to dominację platformy w Polsce"

Fuzja Netfliksa i HBO Max. "Zabetonuje to dominację platformy w Polsce"

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Polskie wersje znanych kanałów filmowych z koncesjami na 12 lat

Polskie wersje znanych kanałów filmowych z koncesjami na 12 lat

Czołowy dziennikarz polityczny odchodzi z "Super Expressu". Prowadził debatę w TVP

Czołowy dziennikarz polityczny odchodzi z "Super Expressu". Prowadził debatę w TVP

W Agorze przez lata na umowach cywilnoprawnych? Szefowa "Solidarności": działania firmy nie są wystarczające

W Agorze przez lata na umowach cywilnoprawnych? Szefowa "Solidarności": działania firmy nie są wystarczające

TVP zaczyna sprzedaż reklam przy igrzyskach. Blisko milion zł za najdroższy pakiet

TVP zaczyna sprzedaż reklam przy igrzyskach. Blisko milion zł za najdroższy pakiet