TVN nowym liderem, tracą Polsat i TVP1. „M jak miłość” hitem tygodnia

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansował TVN. Stacja ta również była pierwsza wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział liderującego TVN w okresie od 27 października do 2 listopada 2014 roku zwiększył się o 0,15 pkt. proc. do 13,16 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. W poprzednim tygodniu stacja ta zajmowała miejsce drugie.

Z kolei na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 0,89 pkt. proc. i wyniósł 12,19 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasowała się TVP1. Jej wynik to 10,85 proc., po spadku o 0,47 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2 (9,48 proc.; do góry o 0,60 pkt. proc.).

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TV4 (2,96 proc.; + 0,08 pkt. proc.), Polsat 2 (1,65 proc.; + 0,08 pkt. proc.), Puls 2 (1,63 proc.; + 0,07 pkt. proc.), TTV (1,40 proc.; + 0,15 pkt. proc.), TV6 (1,08 proc.; + 0,03 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,05 proc.; + 0,09 pkt. proc.), TVP Rozrywka (0,91 proc.; + 0,08 pkt. proc.), TVP ABC (0,78 proc.; + 0,05 pkt. proc.) i AXN (0,70 proc.; + 0,06 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Stacja ta zanotowała spadek o 0,30 pkt. proc. do 14,55 proc. udziału. Druga lokata należała do Polsatu, którego udział zmniejszył się o 0,61 pkt. proc. do 13,71 proc.

Z miejsca czwartego na ostatnią pozycję podium awansowała TVP2 - wzrost o 0,76 pkt. proc. do 8 proc. udziału. Z kolei na czwarte miejsce spadła Jedynka (w dół o 1,30 pkt. proc. do 7,02 proc.).

Największą widownię w zeszłym tygodniu - 6,98 mln widzów - zgromadził pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”. Drugie miejsce należało do „Na dobre i na złe” Dwójki z 5,34 mln widzów. Na podium znalazł się jeszcze „Ojciec Mateusz” TVP1, który przyciągnął uwagę 4,59 mln widzów.

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 27.10.2014 - 02.11.2014 - grupa 4+

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 27.10.2014 - 02.11.2014 - grupa 16-49

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"