TVN obniżył oczekiwania wzrostu wartości rynku reklamy TV

Grupa medialna TVN spodziewa się, że wartość polskiego rynku reklamy telewizyjnej w 2011 r. będzie rosła w "niskim jednocyfrowym tempie", wynika z raportu spółki.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

Oznacza to obniżenie oczekiwań, które mówiły wcześniej o "średnim jednocyfrowym tempie". M.in. gorsza sytuacja na rynku reklamowym zmusiła TVN do obniżenia prognozy całorocznego wyniku EBITDA do 660-670 mln zł wobec ok. 680 mln zł poprzednio.

"Według danych Starlink rynek reklamy telewizyjnej w Polsce w okresie trzech miesięcy zakończonych 30 września 2011 r. spadł o 0,5% w porównaniu do analogicznego okresu 2010 r." - czytamy w raporcie TVN. Spółka podała też, iż jej udział w rynku reklamy telewizyjnej netto, według danych Starlink, spadł do 33,5% z 33,6% w analogicznym okresie 2010 r.

Narastająco w I-III kw. 2011 roku spółka miała 329,80 mln zł skonsolidowanej straty netto wobec 26,95 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 1871,97 mln zł wobec 1737,25 mln zł.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa