TVN: “Ugotowani” nie dają rady konkurencji

Nowy reality-show TVN-u “Ugotowani”, emitowany w niedziele o 17.00, śledzi średnio 1,21 mln widzów - to mniej oglądających niż rok temu kanał gromadził w tym paśmie. W czasie emisji programu TVN przegrywa też z konkurencją.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Udział “Ugotowanych” w grupie 4+ wynosi po trzech odcinkach średnio 10,60 proc., co daje stacji  czwarte miejsce w rynku telewizyjnym – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. W czasie nadawania reality-show liderem rynku jest TVP 1, nadająca “Teleexpress” i “Ojca Mateusza”, co daje jej aż 28,85 proc. udziału. Przed TVN-em plasują się również TVP 2 (końcówka “Na dobre i na złe”, programy kabaretowe; 17,29 proc.) oraz Polsat (powtórki “Szpilek na Giewoncie” i “Hotelu 52”; 10,82 proc.).

Natomiast w grupie komercyjnej 16-49 TVN ma wyższy udział wynoszący 14,10 proc. i wygrywa z Polsatem, ale nadal lepsze udziały notują tutaj kanały telewizji publicznej: Jedynka (21,58 proc.) oraz Dwójka (16,13 proc.).

W analogicznym okresie ub.r. w paśmie emisji “Ugotowanych” TVN miała nieco lepsze wyniki – stacją oglądało bowiem 1,59 mln widzów, przy udziałach wynoszących odpowiednio 12,17 proc. i 15,84 proc.

Z danych telemetrycznych wynika, że program oglądają głównie kobiety, widzowie w wieku od 25 do 59 lat oraz mieszkańcy małych, średnich i dużych miast.

W każdym odcinku “Ugotowanych” występują cztery osoby. Każda z nich przygotowuje kolację dla pozostałych uczestników, a efekty jej kulinarnych poczynań są poddawane ocenie konkurentów. Uczestnik, który zdobędzie najwięcej punktów wygrywa pieniądze. Program realizowany jest na licencji brytyjskiego formatu “Come Dine With Me”.

Oglądalność “Ugotowanych" odcinek po odcinku

Widownia konkurencji w czasie emisji reality-show

Profil widowni programu

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP