TVN zarobiła 60 mln zł z 'Tańca z gwiazdami'

Popularność "Tańca z gwiazdami" nie maleje. Zakończona w niedzielęósma edycja show miała średnio 4,74 mln widzów i zdecydowaniawygrała z konkurencją w swoim paśmie. Wpływy z reklam nadanychwokół programu wyniosły 60 mln zł. Kolejna edycja widowiska wiosną.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Finałowy odcinek, w którym Złotą Kulą za zwycięstwo odebrałapara Agata Kulesza i Stefano Terrazzino, obejrzało w minionąniedzielę w TVN-ie 5,26 mln widzów przy udziale w rynku wynoszącym31,34 proc. w grupie 4+ i 29,45 proc. w 16-49 - wynika z danych AGBNielsen Media Reserach przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Cała ósma edycja "Tańca z gwiazdami" miała średnio 4,74 mlnwidzów i odpowiednio 29,46 proc. i 26,51 proc. udziału w rynku. Toprawie taka sama oglądalność, jaką mogła się pochwalić emitowanawiosną siódma odsłona show - obejrzało ją bowiem 4,73 mln osób przyudziale w rynku na poziomie 29,07 proc.

Jednak ósma seria tanecznego widowiska TVN znalazła się dopierona trzecim miejscu od końca wśród najpopularniejszych edycji show,bo poza siódmą, udało jej się w widowni pokonać jeszcze tylkopierwszą odsłonę show, która miała 3,38 mln widzów (nadawana byławiosną 2005 roku).

W czasie emisji programu stacja TVN była zdecydowanym lideremrynku telewizyjnego. Na drugim miejscu uplasowała się Jedynka,która w czasie tanecznych popisów pokazywała "Sport" "Pogodę" orazseriale "Seks, kasa i kłopoty", Ranczo" i "Szminka w wielkimmieście" - pozycje te wybierało 3,35 mln widzów. Dalej uplasowałysię stacje Polsat (gł. "Skazany na śmierć", "CSI: KryminalneZagadki Miami" 2,68 mln) i TVP 2 (gł. "Czas honoru", filmy; 2,29mln).

Z danych wynika, że ósmą edycję "Tańca z gwiazdami" oglądałynajchętniej kobiety, które stanowiły aż dwie trzecie widzówprogramu. Widowisko cieszyło się też dużą popularnością wśród osóbw wieku od 30 do 44 lat i powyżej 50. roku życia oraz mieszkańcówmiast.

Show przyniósł stacji wpływy reklamowe wynoszące niemal 60 mlnzł. Największe przychody miał finałowy odcinek - 5,6 mln zł (danecennikowe netto, bez rabatów).

Telewizja TVN jest zadowolona z wyników programu, dlategokolejna, dziewiąta edycja "Tańca z gwiazdami" pojawi się wwiosennej ramówce stacji. Przygotowania do niej mogą ruszyć już wprzyszłym tygodniu.

Widownia ósmej edycji "Tańca z gwiazdami" odcinek poodcinku

Oglądalność konkurencji w czasie emisjiprogramu

Profil widowni "Tańca z gwiazdami"

Oglądalność poszczególnych edycjishow

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali