TVN znowu szuka kulinarnej gwiazdy

Startuje druga edycja „Gotuj o wszystko” w ramach „Dzień dobry TVN”. Twarzami kulinarnego konkursu będą Andrzej Polan, Maciej Nowak oraz zwyciężczyni jego pierwszej edycji - Ania Starmach.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

W ramach „Gotuj o wszystko” stacja szuka utalentowanych kulinarnie widzów. Na zgłoszenia do konkursu stacja czeka do 8 października. Spośród nadesłanych zgłoszeń wybrani zostaną zawodnicy, którzy wezmą udział w castingach – 5 i 12 października. W bezpośredniej rozmowie będą musieli przekonać kulinarne autorytety – kucharza Andrzeja Polana oraz krytyka kulinarnego Macieja Nowaka, że szukają właśnie ich.

 Wybrane przez jury dziesięcioro uczestników (5 kobiet i 5 mężczyzn)  stanie przed kulinarnymi wyzwaniami. Przygotuje je, między innymi, zwyciężczyni poprzedniej edycji „Gotuj o wszystko” - Ania Starmach. Uczestnicy będą razem mieszkać i razem gotować. Codziennie zmierzą się z „minizadaniem”, które pozwoli ocenić ich umiejętności kulinarne i medialne, a wieczorem wspólnie przygotują kolację dla zaproszonych gości.   Jak informuje nadawca po ośmiu tygodniach jury zaprosi do finału najlepszą dwójkę uczestników. W finale na żywo uczestnicy przygotują specjalnie stworzone na tę okazję dania i zaserwują je jurorom oraz zaproszonym gościom. O tym, kto zwycięży zdecydują widzowie w głosowaniu SMS. Nagrodą w konkursie jest prowadzenie własnego kulinarnego programu oraz zagraniczna podróż.   Konkurs będzie się pojawiał we wtorkowym i czwartkowym „Dzień dobry TVN”. Pierwszy odcinek rywalizacji zostanie pokazany 26 października.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej