TVN7 z nowym logo i oprawą graficzną (wideo)

Z początkiem września kanał TVN7 zyska nową oprawę graficzną, opartą na nowym logotypie. Kreacją identyfikacji - mającej podkreślać filmowy charakter stacji - zajęła się agencja Luxlotusliner.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa oprawa graficzna TVN7 utrzymana jest w tonacjach pomarańczy, fuksji oraz antracytu. Z kolei logotyp nawiązuje kształtem do logo głównego kanału TVN, podkreślając tym samym synergię w ramach Grupy TVN.

Oprawa - zrealizowana z wykorzystaniem tradycyjnych technik filmowych, rekwizytów oraz animacji 3D-  ma być dynamiczna, nowoczesna i przede wszystkim filmowa. - Udało się uzyskać awangardową oprawę graficzną nowoczesnego kanału filmowego, jakim jest TVN7. Intensywnością kolorów podkreślamy moc emocji i wrażeń oferowanych przez zróżnicowaną ofertę filmowo-serialową - opisuje Małgorzata Jopek, szefowa stacji.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn7-jesienia-postawi-na-telenowele-i-dokumenty ##

Kreacją nowej identyfikacji TVN7 zajęła się znana niemiecka agencja Luxlotusliner, muzykę skomponowała paryska firma Novaspot, a projektem kierował dział autopromocji TVN.

W lipcu br. średni udział TVN7 w rynku telewizyjnym wyniósł 5,33 proc. (według danych Nielsen Audience Meauserment - zobacz wyniki wszystkich stacji nadawanych w naziemnej telewizji cyfrowej).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska