Z naszych informacji wynika, że biuro audytu TVP uruchomiło postępowanie wobec wydawców i prowadzących magazynów publicystycznych TAI.
Chodzi o promowanie „Gazety Polskiej” w audycjach TVP Info. Jako przykład wymieniane były zapowiedzi wywiadu w tygodniku z Jarosławem Kaczyńskim, choć gdy wywiad z prezesem PiS ukazywał się w wydawanym przez Fratrię tygodniku „Sieci” to rozmowa nie była promowana w takim stopniu.
Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że wskazywano też na zbyt częste cytowania „GP” na paskach TVP Info.
Udało nam się nieoficjalnie potwierdzić powyższe ustalenia w Telewizji Polskiej.
Według badania Nielsen Audience Measurement w pierwszej połowie br. udział TVP1 w rynku oglądalności wyniósł 10,14 proc. (po spadku o 12,66 proc. w skali roku), TVP2 - 7,84 proc. (7,22 proc. w dół), a TVP Info - 3,52 proc. (po wzroście o 12,46 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvp-platny-serwis-vod-cyfrowe-wersje-ekstradycji-i-czterdziestolatka ##











