SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP promuje ramówkę i nowe produkcje na jesień (spoty wizerunkowe)

Telewizja Polska rozpoczęła promocję jesiennej ramówki oraz nowości przygotowanych na antenę TVP1 i TVP2. Na antenach obu stacji emitowane są spoty promujące, w którym występują gwiazdy telewizji publicznej.

W 90-sekunadowym spocie występują: prowadzący „Pytanie na śniadanie” Marzena Rogalska i Tomasz Wolny, Krystian Wieczorek i Magdalena Walach grający w „Komisarzu Alexie”, prowadzące „Bake Off - Ale ciacho!” Marcelina Zawadzka i Katarzyna Kołeczek, aktorzy z „Na dobre i na złe” Emilia Komarnicka, Kamil Kula i Monika Pikuła, a także ekipa „Komisariatu” (m.in. Anna Dzierża i Sebastian Wątroba) oraz „Dziewczyn ze Lwowa” (m.in. Magdalena Wróbel i Katarzyna Ucherska).

W spocie pokazano również kadry z seriali „Barwy szczęścia”, „Rodzinka.pl”, „Ojciec Mateusz”, „O mnie się nie martw”, „M jak miłość” i „Na sygnale”, a także fragmenty spektaklu Teatru Telewizji „Wojna, moja miłość” z Małgorzatą Kożuchowską w roli głównej. Ramówkę TVP promują uczestnicy reality-show „Rolnik szuka żony 4” i trenerzy „The Voice of Poland 8”.

Twarzami Telewizji Polskiej w spocie promującym jesienną ramówkę są: prowadząca „Sprawę dla reportera” Elżbieta Jaworowicz, Tomasz Rożek z „Sondy 2”, Karol Okrasa z „Okrasa łamie przepisy”, Karol Strasburger, Tadeusz Sznuk i Robert Janowski. W spocie pojawiają się dziennikarze: Karol Gnat, Michal Rachoń, Marcin Wolski, Krzysztof Ziemiec, Michał Cholewiński, Beata Chmielowska-Olech, Dariusz Szpakowski, Włodzimierz Szaranowicz, Maciej Kurzajewski i Przemysław Babiarz.

W oddzielnym spocie Telewizja Polska chwali się nowościami, które jesienią trafia na anteny TVP1 i TVP2. Są to: „Korona królów”, „Pod wspólnym niebem”, „Koło fortuny”, „Miasto skarbów” i „The Wall. Wygraj marzenia”.

Oba spoty promocyjne wyprodukowały redakcje oprawy i promocji TVP1 i TVP2.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w pierwszym półroczu br. wyniósł 10,14 proc, a TVP2 - 7,84 proc.

Dołącz do dyskusji: TVP promuje ramówkę i nowe produkcje na jesień (spoty wizerunkowe)

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
telewidz
Niektórych lubimy bardziej - niektórych mniej ale generalnie brawo TVP! Zapowiada się bardzo przyjemna jesień
odpowiedź
User
ja
Ja pełen nadziei obejrzałem dwa przedpremierowe odcinki DzL - i po entuzjazmie pierwszej serii te dwa nowe odcinki są topornie napisane, wrażenie jakby zmienili scenarzystę, a niby ten sam. Oby potem było lepiej.
odpowiedź
User
Dominator
Fajnie się zapowiada szczególnie Korona Królów i teleturnieje. Mimo fali hejtu jaka wylewa się w necie na Kurskiego i TVP ich ramówka zapowiada się ciekawie.
odpowiedź