Twenty Four Seven PR i LibraLogic uruchomiły agencję interaktywną

Działalność rozpoczęła agencja interaktywna Twenty Four Seven Digital. Założyli ją właściciele agencji Twenty Four Seven PR i szefowie firmy LibraLogic.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Twenty Four Seven Digital oferuje przygotowanie i realizację projektów marketingowych opartych o media cyfrowe, w tym doradztwo strategiczne, audyt i analizę obecności marki/firmy w sieci, webdesign, kreację interaktywną, prowadzenie kampanii reklamowych oraz usługi z zakresu  technologii mobilnych i marketingu społecznościowego. Agencją kierują Rafał Knap i Robert Sobieski, właściciele zastępowanej teraz przez nią firmy LibraLogic, która zajmowała się dostarczaniem usług i oprogramowania z zakresu marketingu internetowego i mediów cyfrowych. Drugą połowę udziałów w nowej firmie mają natomiast Dorota Zmarzlak i Dirk Aarts, właściciele agencji Twenty Four Seven PR.

Nowa agencja ma łączyć kompetencje komunikacyjne Twenty Four Seven PR i doświadczenie LibraLogic z zakresu nowych technologii, zapewniając kompleksowe usługi w marketingu internetowym. Pierwszym klientem Twenty Four Seven Digital został McDonald’s Polska - agencja odpowiada za przygotowanie i prowadzenie uruchomionego właśnie fan page’u tej sieci na Facebooku.

Z kolei pierwszym nowym pracownikiem Twenty Four Seven Digital jest Emil Tumiłowicz, poprzednio senior account manager w Artegence. Do końca br. agencja planuje zwiększyć zatrudnienie do ok. 10 osób.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"