SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tydzień w reklamie tv: dużo więcej na żywność, TVP1 w dół

W minionym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano 393,5 mln zł. Nieznacznie spadły wpływy reklamowe TVP1 i Polsatu, a zdecydowanie więcej przeznaczono na reklamy żywności.

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że w ubiegłym tygodniu na reklamy w telewizji cennikowo przeznaczono o ok. 3 mln zł mniej niż we wcześniejszym tygodniu (zobacz dokładne dane z tego okresu). Wydatki na reklamy żywności wzrosły w skali tygodnia aż o 11 mln zł. Za to o prawie 8 mln zł mniej przeznaczono na reklamy usług i produktów telekomunikacyjnych, a o 9 mln zł mniej na reklamy produktów zdrowotnych i leków.


 

Tydzień w reklamie telewizyjnej (19-25 marca 2012)
sektorcennikowe wydatkiudział proc.
ŻYWNOŚĆ94 527 673,05 zł24,02
FINANSE44 678 176,30 zł11,35
TELEKOMUNIKACJA43 933 496,70 zł11,17
PRODUKTY ZDROWOTNE LEKI42 350 965,60 zł10,76
ŚRODKI OSOBISTEJ PIELĘGNACJI CIAŁA34 903 271,10 zł8,87
MOTORYZACJA TRANSPORT29 477 724,50 zł7,49
ROZRYWKA KULTURA25 497 631,70 zł6,48
SPRZEDAŻ24 491 957,60 zł6,22
DOMOWE ŚRODKI CZYSTOŚCI15 572 131,30 zł3,96
ODZIEŻ OBUWIE9 390 357,70 zł2,39
PRODUKTY DLA DZIECI7 841 916,00 zł1,99
USŁUGI7 546 954,20 zł1,92
MARKETING4 953 009,90 zł1,26
WYPOSAŻENIE DOMU I BIURA4 003 973,80 zł1,02
BUDOWNICTWO1 570 145,00 zł0,4
PRODUKTY DLA ZWIERZĄT1 504 010,00 zł0,38
ROLNICTWO OGRODNICTWO756 298,50 zł0,19
INNE463 770,00 zł0,12
PRZEMYSŁ12 300,00 zł0
RAZEM393 475 762,95 zł


Polsat cennikowo zarobił z reklam ok. 1,5 mln zł mniej niż przed tygodniem, a TVP1 - 1,3 mln zł mniej. Natomiast TVN i TVP2 zanotowały bardzo podobne wpływy reklamowe jak we wcześniejszym tygodniu.

Tydzień w reklamie telewizyjnej (19-25 marca 2012)
stacjacennikowe wpływyudział proc.
Polsat75 240 075,00 zł19,12
TVN75 215 640,00 zł19,12
TVP135 293 685,00 zł8,97
TVP226 744 965,00 zł6,80
AXN9 602 030,00 zł2,44
TV47 307 595,00 zł1,86
VIVA Polska7 145 715,00 zł1,82
Discovery7 002 745,00 zł1,78
TVN246 744 716,50 zł1,71
Comedy Central6 018 995,00 zł1,53
National Geographic5 404 755,00 zł1,37
TLC5 210 125,00 zł1,32
TV PULS5 129 030,00 zł1,30
TVN74 866 485,00 zł1,24
Polo TV4 368 110,00 zł1,11
Disney Channel4 319 055,00 zł1,10
Polsat24 244 860,00 zł1,08
FOXLife3 949 455,00 zł1,00
TVP INFO3 802 525,00 zł0,97
Investigation Discovery3 739 420,00 zł0,95


 

Dołącz do dyskusji: Tydzień w reklamie tv: dużo więcej na żywność, TVP1 w dół

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
reX
Dziwi mnie,że tvp info ma tak mało z emisji reklam skoro jest ich tam dużo....czyżby były tak tanie emisje spotów?
odpowiedź